הלם בהפועל ת"א אחרי ההפסד הדרמטי אתמול (חמישי) - 82:79 בהיכל קבוצת שלמה לעירוני קריית אתא, שהעניק לקבוצה הצפונית יתרון 0:1 בסדרת חצי גמר הפלייאוף. המשמעות: ניצחון נוסף בשבת (21:30) ישלח את החבורה של שרון אברהמי לגמר הפלייאוף.
בהפועל ת"א לא תיארו את המשחק כ"גניבה", אלא הודו שהקבוצה לא הגיעה אליו מהרגע הראשון וכמעט לכל אורכו השחקנים היו מאוד רחוקים משיאם. יש לציין כי האדומים כבר הוליכו 72:79, אבל ראו את שחקני קריית אתא רצים 0:10 בשתי הדקות האחרונות בדרך לניצחון הסנסציוני, כשרז אדם מספק שני מהלכים גדולים בקלאץ'.
2 צפייה בגלריה
קייל אלכסנדר המון בסיום המשחק, אתמול
קייל אלכסנדר המון בסיום המשחק, אתמול
קייל אלכסנדר המון בסיום המשחק, אתמול
(צילום: שחר גרוס, ONE)
הציוץ של עופר ינאי
"כבוד עצום לקריית אתא על הניצחון", צייץ בעלי הפועל ת"א, עופר ינאי, בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלו. "קבוצה שלא נשברת וסבל צרוף לשחק מולה. השחקנים שלנו יצטרכו להחליט אם במוצ"ש העונה מסתיימת או לא. זה תלוי בהם".
הביקורת המרכזית בהפועל ת"א נשלחה דווקא לכיוונו של האיש על הקווים, סטפנוס דדאס. "הוא עשה המון טעויות", אמרו במועדון. "היה גם נראה שהטעויות האלה התרחשו כי הוא פשוט קפא בדקות האחרונות". המאמן היווני עצמו אמר בסיום: "זה כואב. הייתה לנו הזדמנות בסוף המשחק לנצח או להשוות, אבל המזל לא היה איתנו. בסוף הקבוצה שהייתה פחות בלחץ ניצחה את המשחק. אני מודאג שאני רואה את השחקנים קצת לחוצים ומתוחים. אנחנו צריכים לעבוד מנטלית. היו רגעים שהיינו הרבה יותר טובים, אבל זה לא היה מספיק כדי לנצח את המשחק".
2 צפייה בגלריה
בונה על השחקנים שישוו את הסדרה. ינאי (מימין)
בונה על השחקנים שישוו את הסדרה. ינאי (מימין)
בונה על השחקנים שישוו את הסדרה. ינאי (מימין)
(צילום: שחר גרוס, ONE)
ג'יילן הורד הוסיף: "הצלחנו להוביל בסוף, אבל איכשהו הפסדנו את המשחק. אני לא מבין איך זה קרה. זה הפסד קשה, אבל יש לנו עוד משחק חשוב ונהיה מוכנים".
מהעבר השני, אמין סטיבנס סיפק עוד הופעה גדולה בצבע, גיא פלטין ובן שרף הרשימו בקו האחורי - ואדם, כאמור, הפך לגיבור של קריית אתא במאני-טיים. "קבוצה של 40 מיליון שקל מול קבוצה של 4 מיליון שקל, ואנחנו פייבוריטים?", חייך המאמן המנצח, שרון אברהמי, בסיום. "הלחץ יותר גדול על הפועל ת"א עכשיו. אנחנו חייבים להישאר צנועים ואז יש לנו יותר סיכוי לנצח. להגיד שאנחנו פייבוריטים זה נחמד למלחמה פסיכולוגית לא מוצלחת. הלחץ גבר עליהם, הם עדיין פייבוריטים, הסיכוי היחיד שלנו זה לחשוב שלא עשינו כלום. בבית עם האוהדים שלנו נקווה שנעשה את זה".
דאדס: "ויתרנו על המשחק בצורה נאיבית"
(באדיבות ONE)