לחץ בהפועל ירושלים אחרי ההפסד אתמול (שלישי) לאיגוקאה במסגרת שלב הבתים בליגת האלופות של פיב״א, שהקטין את הסיכויים להעפיל אל השלב הבא. מחר (חמישי, 21:00) האדומים יפגשו שוב בבוסניה את אותה היריבה, לאחר שהנהלת הקבוצה החליטה לוותר על הביתיות כדי להימנע מהקושי להגיע לישראל בחזרה בזמן הקורונה.
עם ההפסד האחרון, שחקניו של עודד קטש ירדו למקום השלישי בטבלת בית 7 עם מאזן של ניצחון אחד ושני הפסדים, מה שמשאיר להם שתי אפשרויות כדי להעפיל אל הטופ 16: הראשונה היא לנצח את כל שלושת המשחקים הבאים: איגוקאה, טורק טלקום בפיס ארנה ולימוז׳ בחוץ, והשנייה, הפחות רצויה: להפסיד את אחד המשחקים ולהיות תלויה בשאר התוצאות של הקבוצות בבית.
1 צפייה בגלריה
סולימאן בריימו
סולימאן בריימו
סולימאן בריימו. מחר מפגש נוסף מול הבוסנים
(צילום: FIBA.COM)
אחרי האכזבה הגדולה בתחילת העונה מההדחה המוקדמת בטורניר הפיינל 8 של המפעל, שהתקיים במתכונת של בועה באתונה, בקבוצה מבינים שכדי לא לחוות אכזבה אירופית נוספת תוך זמן קצר הם יצטרכו לצאת מחר עם ניצחון.
יש לציין שההיערכות למשחק מחר לא הייתה פשוטה, מאחר והמשחק היה אמור להתקיים בפיס ארנה, בקבוצה היו צריכים להתארגן בהתאם והעלו איתם בטיסה הפרטית את המדבקות לפרקט של נותני החסות שכבר הודבקו באולם של איגוקאה בשעות הצהריים, שלטי הפרסום שיתחמו את הפרקט, ובנוסף הטיסו איתם את הכרוז של הקבוצה על מנת לייצר אווירה ביתית ככל שניתן.