במכבי תל אביב מאושרים אחרי שרשמו אתמול (ראשון) ניצחון רביעי ברציפות בשמונת הימים האחרונים עם 77:105 קל על מכבי ראשל״צ ומרגישים מוכנים לחצי גמר גביע המדינה מול הפועל חולון ביום חמישי הקרוב.
הצהובים לא מרוצים רק מהניצחונות, אלא בעיקר מהדרך אחרי שבכל ארבעת המשחקים השיגו הפרש מצטבר של 105 נקודות תוך משחק קבוצתי, מתן דקות לשחקנים הצעירים וכניסה לקצב של השחקנים שחזרו מפציעה ולא הצליחו להשתלב עד עכשיו.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
ארבעה ניצחונות בשמונה ימים. שחקני מכבי תל אביב חוגגים
(צילום: אורן אהרוני)
במועדון מאוד מרוצים מהשיפור ביכולת של ג'ון דיברתולומאו, שעומד על ממוצע של 12 נקודות בארבעת המשחקים האחרונים. דיברתולומאו סבל משתי פציעות חמורות בעונה שעברה ורק בעונה הנוכחית חזר לסגל, אך הזמן הממושך שהיה מחוץ למגרשים גרם לעצירה ברף ההתקדמות שלו ומאז שחזר מהפציעה לא הציג יכולת טובה.
בנוסף, בקבוצה שיבחו את יובל זוסמן על משחקו הטוב (17 נקודות), זאת גם כן לאחר תקופה ממושכת וחזרה לא מספיק טובה מהפציעה, כשעד לאחרונה לא הציג את היכולת הרגילה שלו מהעונה שעברה. זוסמן בעיקר קיבל מחמאות על העבודה הקשה שלו בזמן האחרון, כשאפשר היה לראות אותו בסיום המשחק הקודם מול הפועל ב״ש עולה לפרקט לעשות אימון קליעות נוסף בזמן שכל השחקנים כבר חזרו לביתם.
"הניצחונות הללו מביאים ביטחון למרות הטלטלה שהייתה לנו בהפסד מול הפועל גלבוע/גליל", אמר זוסמן בסיום. "אנחנו לא מקבלים הפסדים בליגה, לא מוכנים שזה יקרה. כל משחק מכין אותנו למשחק הבא, אנחנו רוצים להיות הראשונים שנותנים את המכה. הדבר המשותף למשחקים האחרונים זה שאנחנו תקפנו ראשונים, גרמנו למשחק להיות יותר קל, לא היינו צריכים להגיב למה שקרה וזה משמעותי מאוד, אני מצפה שנעשה את זה גם נגד חולון".
2 צפייה בגלריה
יובל זוסמן
יובל זוסמן
"אני יכול לשמש לצעירים סוג של מנטור". יובל זוסמן
(צילום: אורן אהרוני)
על שיתוף הצעירים במשחקים האחרונים אמר זוסמן: "הייתי בגיל שלהם לפני שנתיים או שלוש, זה כיף לראות את זה. אני מאוד צעיר, אבל אני יכול לשמש להם סוג של מנטור, חוויתי את העליות והמורדות, חוויתי קשיים. אני מכיר כל שטות קטנה וכל סבל. אני רוצה לעזור להם איפה שאני יכול. זה כיף שיש המשכיות, אני שמח שהם גם לוקחים את הצ'אנס, כי אם אתה רוצה לשחק במכבי אתה צריך להיות אגרסיבי בכל יום. כל דקה שהם מקבלים זה בזכות כי הם באמת עובדים מאוד קשה".
זוסמן נשאל על הכוונה שלו להתחסן, לאור העובדה שלא מעט זרים מהליגה לא מוכנים לקבל את החיסון: "אני עוד לא התחסנתי, אני מאמין שזה יכול לעזור לנו לצאת מהשגרה החדשה שנוצרה, האמריקאים פחות בעד זה, זה חלק תרבותי. הייתי שמח לעשות את זה ולחזור לשגרה".