אחרי שישה משחקי "בית" רצופים, מכבי ת"א יוצאת מבלגרד לשני אתגרים בחוץ. הראשון מביניהם הוא מפגש הערב (רביעי, 21:15) עם וילרבאן, המדורגת רק במקום ה-17 ביורוליג עם מאזן 9:2. מכבי, לעומת זאת, מגיעה למשחק עם מאזן 5:6.
בדומה למפגש בשבוע שעבר מול אלבה ברלין, שנחשבת לאחת מהקבוצות החלשות במפעל, במכבי סימנו גם את המשחק מול וילרבאן כעוד משוכה שהם חייבים לעבור. "אנחנו מתמודדים מול קבוצה עם המון ניסיון ועם שחקנים שעברו המון ביורוליג ובעלי עבר עשיר בליגה", אמר מאמן מכבי, עודד קטש, שנותן כבוד ליריבה. "המטרה שלנו היא להמשיך את המומנטום מהמשחק נגד אלבה ברלין ולהתחיל את השבוע הכפול ברגל ימין".
1 צפייה בגלריה
בראון
בראון
משחק חוץ נוח על הנייר. בראון
(צילום: Cyril Lestage)
בשבוע שעבר מי שלא היה בסגל הוא ג'וש ניבו (מחלה), הערב הוא כבר אמור לחזור לסגל. אם ייעדר, מי שיצטרך לתפוס את המושכות באזור הצבע יהיה רומן סורקין, שסיים את ב-81:102 מול אלבה ברלין עם 10 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-22 דקות. "אנחנו מרגישים טוב", אמר סורקין. "וילרבאן קבוצה טובה מאוד. הם משחקים הרבה יותר טוב ממה שמראה המיקום שלהם בטבלה. אנחנו נצטרך להגיע אגרסיביים".
בעניין אחר: בקבוצה ערכו לא מעט שיחות עם השחקנים הזרים על חזרה אפשרית לארץ וכבר תקופה שהם מאוד אופטימיים בנושא. יש לציין כי עוזר המאמן ומי שהיה לצידם בשנה שעברה בחדר ההלבשה, גיא פניני, שוחח איתם על כך והסביר להם לפרטים את המצב בארץ.
במכבי העלו רעיון בימים האחרונים על כך שלא כל הקבוצה תמריא מבלגרד לכיוון ישראל בכל פעם, ולמעשה הצוות המקצועי יחד עם השחקנים הישראלים ושני המתאזרחים - ג'ון דיברתולומיאו וג'ייק כהן - יגיעו ארצה, בתוספת ל-2-3 זרים בכל פעם, וכך למעשה תיעשה רוטציה בסגל הזרים. בכל מקרה, השחקנים עדיין צריכים להשיב בנוגע להצעת הרוטציה שעלתה.