הפועל ת"א הצטרפה למירוץ אחר שחקן גרנאדה, יפתח זיו, בו מעוניינת גם הפועל ירושלים, שמנסה לחזק את הסגל הישראלי שלה. נכון לעכשיו הרכז מעדיף מקצועית להצטרף לאדומים מת"א, על פני חתימה בקבוצה מהבירה.
לפני כשבועיים פורסמו דיווחים בספרד על כך שזיו בדרך החוצה מקבוצתו ומי שהתחילה לעקוב בדריכות אחרי המצב שלו בגרנאדה היתה מחזיקת הגביע.
1 צפייה בגלריה
יפתח זיו
יפתח זיו
מעוניין להגיע לעיר הגדולה. זיו
(צילום: יאיר שגיא)
הרכז הישראלי, שחתם הקיץ בספרד, לקח חלק בשבעת המשחקים הראשונים של העונה - במהלכה קיבל 17.5 דקות בממוצע ורשם 5.3 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים. בארבעת המשחקים האחרונים נותר על הספסל ולא שותף כלל.
זיו הגיע לגרנאדה אחרי שתי עונות פושרות למדי במכבי ת"א. אשתקד רשם ממוצעים של 7.3 נקודות ו-3.9 אסיסטים בליגת העל, כשביורוליג המצב של זיו היה שונה לחלוטין - הוא כמעט ולא ראה פרקט.
בדומה להפועל ירושלים, גם הפועל ת"א מתקשה להביא את השחקנים הזרים שלה לישראל, כאשר במשחק אמש נגד הפועל באר-שבע נכחו רק ארבעה מתוך ששת הזרים שלה. הפועל ירושלים תעלה לשני המשחקים הראשונים שלה בליגה - נגד מכבי ר"ג והפועל אילת - ללא שחקניה הזרים ומאמנה אלכסדר דז'יקיץ', שהחליטו להישאר בבלגרד בשל מצב הביטחוני בארץ.