אורן עמיאל, מאמנה החדש של הפועל ירושלים, הוצג היום (שלישי) רשמית בקבוצתו החדשה במסיבת עיתונאים בפיס ארנה. "אני ממש מתרגש לחזור בדרך אחרת למועדון הזה", הודה עמיאל. "אני מודע לאחריות ולציפיות, זה ברור לגמרי מה המטרות של המועדון הזה".
עמיאל הוסיף: "לבנים שלי תמיד היה חלום שאהיה פה בהפועל ירושלים. כשהתחלנו בשיחות, לא אמרנו להם את זה כי לא רצינו שתיווצר אכזבה אם זה לא יקרה. כשהדברים נסגרו והודענו להם בסלון המשפחתי היה בכי של התרגשות. זה מה שהמועדון מייצר. אני זוכר את המשחק האחרון במלחה לפני המעבר לארנה. זה חרוט אצלי ואני מתרגש מאוד לחזור בדלת אחרת אל המועדון".
4 צפייה בגלריה
אורן עמיאל
אורן עמיאל
עמיאל במסיבת העיתונאים. "מתרגש מאוד"
(צילום: יואב דודקביץ')
4 צפייה בגלריה
אורן עמיאל
אורן עמיאל
עמיאל לצד מנהל הקבוצה, דיויד בסן
(צילום: יואב דודקביץ')
המאמן החדש של ירושלים המשיך: "ברגע שחבורת השחקנים תבין שזה החוט המקשר והכי חשוב במבנה המועדון, אפשר לייצר פה משהו מיוחד. אנחנו צריכים את האוהדים איתנו ונבנה את הקשר הזה מחדש אחרי תקופת הקורונה. שאלו פעם את ברוס ספרינגסטין איך הוא מייצר קשר חזק עם המעריצים והוא אמר שהוא מרוקן את הטנק שלו בכל הופעה, נותן את כל מה שיש לי בשביל כל מי שמגיע לראות אותי".
"אין ביטוח על בחירת שחקנים, אבל יש ביטוח על הדרך. אנחנו רוצים להיות מדויקים. הם צריכים להיות שחקנים טובים והם צריכים לקיים ברמה הפרסונלית את הצרכים של המועדון ולהיות חלק מדבר שיותר גדול מהם. קבוצת כדורסל זו עבודה סוציאלית, זה אנשים שמגיעים ממקומות שונים בעולם והאומנות שלנו כמאמנים היא לייצר אמון ואת היכולת ליצור משהו שמשותף".
4 צפייה בגלריה
אורן עמיאל
אורן עמיאל
"התרגשתי פה כעוזר מאמן, מקווה שאוכל ליהנות גם כמאמן הראשי"
(צילום: יואב דודקביץ')
עמיאל סיכם: "זה מה שאנחנו מנסים לעשות, כל האנשים שמסביבי וכל הצוות. התרגשתי פה כעוזר מאמן, אני מקווה שאוכל ליהנות גם כמאמן הראשי של המועדון. זו זכות גדולה להיות מאמן הפועל ירושלים, עברתי דרך ארוכה ועבדתי קשה מאוד כדי להגיע לזה ואני מודה להנהלה שהאמינה בי".
עמיאל היה המאמן הראשי של נימבורק הצ'כית בארבע העונות האחרונות, והוביל אותה לארבע אליפויות ושלושה גביעים. כמו כן, בעונה הקודמת נבחר למאמן העונה בליגת האלופות של פיב"א.
4 צפייה בגלריה
ליאור אליהו הפועל ירושלים בראד גרינברג אורן עמיאל
ליאור אליהו הפועל ירושלים בראד גרינברג אורן עמיאל
עמיאל (מימין) בקדנציה שלו כעוזר המאמן ב-2013
(צילום: עוז מועלם)
עמיאל הוא שם מוכר בהפועל ירושלים. בעונת 2013/14 היה עוזר המאמן של בראד גרינברג ונשאר בקשר קרוב עם הנהלת המועדון, בעיקר עם המנכ"ל גיא הראל.