סברינה יונסקו, ואת זה כולם יודעים נבחרה במקום הראשון בדראפט ה-WNBA האחרון. שנה קודם לכן הייתה זו ג'קי יאנג, שזכתה לטייטל המחייב: "הבחירה מספר 1". בעונה הקרובה היא תכדרר בארץ הקודש - ברמת השרון.
מדובר על שחקנית זרה ראשונה לקבוצת הנשים בעידן החדש שלה תחת ניהולו של אלי רבי. הקבוצה הודיעה הבוקר על החתמתה של יאנג (23 , 1.83 מטר), שב-2019 נבחרה ראשונה בדראפט על-ידי לאס וגאס אייסס.
2 צפייה בגלריה
ג'קי יאנג
ג'קי יאנג
חיזוק מרשים. יאנג
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
ג'קי יאנג
ג'קי יאנג
יאנג בפעולה
(צילום: AP)
יאנג, בוגרת מכללת נוטרדם, היא שחקנית מגוונת מאד. שיחקה כרכזת בתקופתה בקולג' וכיום היא שחקנית לגיטימית בלאס וגאס - אחת הקבוצות הטובות ב-WNBA. השורה הסטטיסטית שלה העונה עד כה: 11.6 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים בממוצע למשחק.
נמרוד מיטל, מאמן רמת השרון, אמר לאחר החתמתה של יאנג: "מדובר בגארדית מוכשרת מאוד, אתלטית מצויינת שיכולה לשחק בשלוש עמדות. היא שחקנית קבוצתית המצליחה להיות פקטור משמעותי בעונה הנוכחית ב-WNBA. אנו מאמינים שהיא תוביל את הקבוצה יחד עם שחקניות נבחרת ישראל מרים חנון ודניאל קארש והסגל הצעיר הנבנה במועדון".
בנוסף ליאנג, רמת השרון צירפה את סנטרית וושינגטון מיסטיקס, אלאינה קואטס (25, 1.93 מ'), שזכתה באליפות המכללות ב-2017 ונבחרה במקום השני בדראפט ה-WNBA בסיום אותה עונה. הזרה השלישית שתשחק בקבוצה היא ג'ני סימס (26, 1.83 מ'), ששיחקה בעבר בארץ באליצור רמלה, הפועל פתח תקווה ובני יהודה.