צפו בתקציר ההפסד של חולון לגבלוע/גליל
הפועל חולון הולכת אל הלא נודע. הבעלים בשנים האחרונות, שלמה אייזיק, הודיע סופית לחברי ההנהלה כי החליט שלא להמשיך במועדון בעונה הבאה. מדובר בהחלטה דרמטית וגורלית עבור חולון, שהסתמכה בין השאר על כסף שהביא אייזיק מהבית. בקבוצה אישרו את הדברים, ואמרו: "הוא התעייף, חשוב שיעשה מה שטוב לו, תרם לנו המון".
כבר תקופה ארוכה שאייזיק מאיים כי יעזוב. הסיבה המרכזית הייתה תמיכה לא מספקת מבחינתו מצד העירייה, בין אם זה בסיוע כספי או בכל הקשור לנושא היכל טוטו שלא מעט פעמים הקבוצה הייתה צריכה לנדוד ממנו בעקבות תערוכות כאלה ואחרות שהתקיימו בו. גם העובדה שאנשים נוספים בעלי ממון מהעיר לא הצטרפו אליו בתמיכה בקבוצה, איכזבה אותו מאוד.
1 צפייה בגלריה
שלמה אייזיק
שלמה אייזיק
שלמה אייזיק. התאכזב מהיעדר הסיוע
(צילום: ראובן שוורץ)
בשבועות האחרונים ניסה אייזיק ליצור קבוצת ניהול בחולון, ובין האנשים אליהם פנה ואף נפגש איתם היה ידידיה רפפורט, שעזב לאחרונה את הפועל תל אביב. אבל רפפורט בסופו של דבר הודיע כי הוא אינו מעוניין להיכנס לאותה קבוצת ניהול.
בחולון אמנם מאוכזבים מעזיבתו של אייזיק, אבל מבטיחים כי גם בעונה הבאה הקבוצה תמשיך להתקיים, ובסופו של דבר תקום קבוצת ניהול עם מספר אנשי עסקים שגם יביאו כסף מהבית במידת הצורך.