בתום מסע שכלל חמש שעות של טיסה ועוד שלוש שעות וחצי של נסיעה באוטובוס, הפועל ירושלים הגיעה לעיר אארהוס שבדנמרק לקראת המשחק מחר (שלישי, 19:00) מול באקן ברס במסגרת המחזור השלישי של ליגת האלופות.
מי שלא יצא עם הקבוצה לנסיעה ונשאר בארץ להמשך מנוחה וטיפולים הוא עוז בלייזר שכזכור נפצע בכתפו וצפוי להיעדר למשל שלושה שבועות. פרט אליו, לרשותו של אלכנסדר דז׳יקיץ׳ עומד סגל מלא.
2 צפייה בגלריה
עוז בלייזר
עוז בלייזר
נשאר בארץ. בלייזר
(צילום: יואב דודקביץ)
הפועל ירושלים פתחה את העונה עם יכולת הפכפכה. אחרי שהצליחה לרשום ניצחון ראשון בבית בליגת האלופות מול דרושאפקה, הפסידה בשלושה משחקים ברצף, שניים בזירה המקומית ועוד הפסד ללודביגסבורג באירופה. בשבוע שעבר הם יצאו מהמשבר הקטן שוב עם ניצחונות בליגה על הפועל גלבוע/גליל והפועל אילת.
למרות זאת, בצוות המקצועי לא ממש מרוצים ממצבה של הקבוצה מבחינה מנטאלית ומקצועית, ומחפשים מסיב לשעון אחר רכז ישראלי, מה שכמובן קשה למצוא בשלב הזה של העונה. בקבוצה שוקלים להתחיל לחפש רכז זר שלמעשה יחליף את ספידי סמית׳ המאכזב.
2 צפייה בגלריה
ספידי סמית'
ספידי סמית'
בדרל החוצה מהקבוצה? סמית'
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"אנחנו צריכים לחזור עם ניצחון, זאת המטרה שלנו" אמר הרכז נועם דוברת, "זאת פעם ראשונה שאנחנו טסים כקבוצה, אני חושב שהמועדון פה הכין אותנו טוב למה שהולך לקרות ואנחנו מוכנים. כל יריבה בליגת האלופות היא יריבה קשה, יש שם שחקנים מוכשרים ושחקנים שיודעים לעשות נקודות ולנצח משחקים. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים, אסור לנו להיות שאננים".