הפועל ירושלים תקיים הערב (ראשון, 20:50) את משחקה הראשון העונה בליגת העל בפיס ארנה כשתארח את הפועל ת"א, עבורה זה יהיה זה משחקה ראשון בליגה.
שתי הקבוצות מגיעות במצב רוח מצוין. מצד אחד האדומים מת"א מגיעים אחרי שני ניצחונות רצופים ביורוקאפ מול וולבס ובשיקטאש, ובצד השני, הפועל ירושלים מגיעה עם רצף של שלושה ניצחונות - שניים ביורוקאפ ואחד במחזור הראשון של הליגה על עירוני נס ציונה בחוץ.
3 צפייה בגלריה
דדאס
דדאס
רוצים לפתוח את הליגה היטב. דדאס ושחקניו
(צילום: באדיבות הפועל ת"א)
הפועל ת"א ערכה את האימון המסכם שלה אתמול בערב בהיכל קבוצת שלמה ותערוך אימון קליעות נוסף הבוקר. האדומים רוצים לתקן את הרושם אחרי ההפסד למכבי ר"ג ברבע גמר גביע ווינר אבל בעיקר מקווים לפתוח את העונה בזירה המקומית ברגל ימין כשהם במצב של מינוס נקודה (עונש מאירועי גמר הפלייאוף בעונה החולפת).
"מוקדם מאוד בעונה יש לנו משימה קשה לשחק נגד הפועל ירושלים בחוץ", אמר המאמן, סטפנוס דדאס. "כמובן שזה אחד מהמשחקים החשובים והגדולים בליגה. זו קבוצה נהדרת. אנחנו מכירים אותם טוב והם מכירים אותנו כי שתי הקבוצות נפגשו פעמיים בקדם העונה, כך שאין סודות".
דדאס המשיך: "אנחנו באים במצב מנטאלי טוב אחרי שני נצחונות חשובים ביורוקאפ ואנחנו בכיוון טוב. יש כאן אווירה טובה והרבה מאוד מוטיבציה לנצח במשחק הזה ולטוס למשחק מול גראן קנריה בתחושה טובה. הלו"ז צפוף ומשחקים קשים לפנינו מול קבוצות טובות ואנחנו צריכים להיות מוכנים כדי לאסוף כמה שיותר ניצחונות".
3 צפייה בגלריה
בברלי
בברלי
הופעת בכורה בליגת העל. בברלי
(צילום: באדיבות הפועל ת"א)
הקפטן, בר טימור: "ברור שיש משהו מיוחד בלהתחיל את הליגה במשחק מול הפועל ירושלים. כבר נכנסנו לקצב מהמשחקים באירופה, ועכשיו מגיע מבחן מעניין בליגה. עשינו את כל ההכנות ונעשה הכול כדי לשמח את הקהל שלנו".
הסגל של הפועל ת"א למשחק הערב: ג'ונתן מוטלי, מירון רוינה, גיא פלטין, בר טימור, עוז בלייזר, מרקוס פוסטר, פטריק בברלי, איש וויינרייט, יונתן רבינוביץ', נועם יעקב, תומר גינת, ברונו קאבוקלו. ג'ו רגלנד ובן בנטיל נותרו בחוץ, ובאשר לאחרון - הוא טס ליוון עקב סיבות אישיות ויחזור לארץ בחמישי.

ירושלים עדיין ללא קרינגטון

בעקבות חוק חדש של מנהלת הליגה, הקבוצות צריכות לעדכן סגלים רק ביום המשחק בשעה 10 בבוקר במקום בערב שלפני המשחק. במשחק הקודם בליגה הפועל ירושלים לא רשמה בסגל את ג'רמי מורגן, ממנו קיימת אכזבה מקצועית, ונראה שגם הפעם הוא יהיה מחוץ לסגל, כך גם קאדין קרינגטון, שעדיין לא שב לארץ מארה"ב.
במהלך הקיץ האולם הביתי של הפועל ירושלים עבר מתיחת פנים עם שינויים כמו התקנת קוביית וידאו ג'מבוטרון בנוסף למגנטים ענקיים עם תמונות נוסטלגיות של הקבוצה, שהודבקו על כל קירות המסדרון סביב הארנה יחד עם תליית באנרים של זכייה בתארים שהותקנו בגג הזירה.
3 צפייה בגלריה
קרינגטון
קרינגטון
עדיין לא שב ארצה ויהיה חסר לירושלים. קרינגטון
(צילום: עוז מועלם)
אלון קרמר, מנכ"ל המועדון הוסיף: "הפועל עובדת לילות כימים על מנת לבנות מועדון שהוא הרבה מעבר לקבוצה. אנחנו תומכים ומחבקים את האוהדים שלנו ובראשם את המשפחות שנפגעו במלחמה. אני מברך על היוזמות החברתיות כמו חניכת קיר הזכרון במשחק הערב, ושמח על השיפורים למען חווית האוהדים בפיס ארנה".
בתוך כך, לרגל משחק הבכורה בארנה, ובעקבות אירועי הזיכרון לציון ה-7 באוקטובר, מחזיקת הגביע תחשוף הערב קיר זיכרון מיוחד אשר יכיל את דמויותיהם של כל אוהדי הפועל ירושלים לדורותיהם, שנפלו או נרצחו כתוצאה מפעולות איבה. הקיר יכיל תמונות ואת פרטיהם של אוהדי הקבוצה שנפלו, ויושק בטקס מיוחד לפני תחילת המשחק הערב במעמד המשפחות השכולות. הקיר עצמו יוצב בלובי המרכזי של הארנה.
מנהלת קשרי הקהילה של המועדון, עירית עינב-אברמוביץ אמרה: "מאז תחילת המלחמה חיפשנו דרכים להוקיר ולהנציח את בני הפועל ירושלים שנפלו במלחמה וכן במערכות ישראל ופעולות האיבה. לפיכך החלטנו לעצב קיר מיוחד שיישא את דמויותיהם של כל הנופלים. אנו מזמינים את הקהל להגיע, להתרשם מהקיר ולהתייחד עם זכר הנופלים. נמשיך להיות שם למען המשפחות האדומות, להוות עבורן משענת ולספק רגעי אושר קטנים שיזכירו להם שמשפחת הפועל ירושלים לצידם, תמיד".