ווייד בולדווין נבחר היום (שני) לשחקן החודש של היורוליג לחודש מארס. הגארד, שעד לפני חודש נראה כאילו הוא חוזר לסורו עם התפרצות על שופטים במהלך המשחק נגד באסקוניה, שם את כל זה מאחוריו והיה אחת הסיבות העיקריות לכך שמכבי ת"א נמצאת בעיצומו של רצף של שישה ניצחונות באירופה והבטיחה את מקומה בפליי-אין.
בהנהלת היורוליג נימקו: "בולדווין הוא הכוכב של רצף הניצחונות של מכבי ת"א, שחמישה מהם הושגו בחודש מארס. הוא הלב הפועם של הקבוצה הלוהטת ביותר ביורוליג - היחידה שלא הפסידה אפילו פעם אחת בחודש הזה. בהובלת בולדווין, מכבי ת"א טיפסה מהמקום העשירי בטבלה לשביעי, וכעת היא נמצאת חזק בתמונת המקום השישי המבטיח מקום ברבע גמר הפלייאוף".
1 צפייה בגלריה
בולדווין
בולדווין
בולדווין
(צילום: Djordje Kostic)
ממוצעיו של בולדווין בחמשת משחקי היורוליג במהלך חודש מארס עומדים על 18.4 נקודות למשחק (מקום חמישי במפעל), 4.6 אסיסטים, 4 ריבאונדים, 1.4 חטיפות ו-23.2 נקודות מדד (שני במפעל).
אגב, גם בעונה שעברה בולדווין הוכתר כשחקן חודש מארס, אז זו הייתה הפעם הראשונה בקריירה שלו שהוא זוכה בפרס. הוא השחקן ה-24 שזוכה פעמיים בתואר האישי והרביעי בהיסטוריה של המפעל שעושה זאת פעמיים באותו חודש. לפניו עשו זאת סשה וזנקוב, אנטה טומיץ' ורמונאס שישקאוסקאס.
זו הפעם ה-13 ששחקן ממכבי ת"א זוכה בתואר שחקן החודש במפעל הבכיר באירופה והפעם החמישית ששחקן של הצהובים גורף את התואר הזה בחודש מארס.