באסון הנורא אתמול (ראשון) במג'דל שמס נהרגו גם שתי שחקניות כדורסל מקבוצת הקט-סל של הפועל צעירי הגולן, איזיל נשאת איוב (12) ואלמא אימן פכר אלדין (11).
יו"ר איגוד הכדורסל, עמוס פרישמן, שוחח עם אמיר חלבי יו"ר המועדון, ביקש להביע את תנחומיו בפני המשפחה, הכפר והעדה הדרוזית כולה והציע את עזרתו ככל שיתבקש. "איגוד הכדורסל ומשפחת הכדורסל כולו, מרכין את ראשו ברגעים קשים אלו וימצא את הדרך להזכיר את איזל ואלמה, שנקטפו בדמי ימיהן ע"י מרצחים", נאמר בהודעת האיגוד.
1 צפייה בגלריה
איזיל נשאת איוב ואלמא אימן פכר אלדין
איזיל נשאת איוב ואלמא אימן פכר אלדין
איזיל נשאת איוב ואלמא אימן פכר אלדין
(צילום: פרטי)
"איגוד הכדורסל ומשפחת הכדורסל כולו, מרכין את ראשו ברגעים קשים אלו וימצא את הדרך להזכיר את איזל ואלמה, שנקטפו בדמי ימיהן ע"י מרצחים", נאמר בהודעת האיגוד.
בין 12 הקורבנות נכללו גם שלושה שחקני כדורגל מחלקת הנוער של קבוצת מ.ס בני ממבע: חאזם אבו סאלח, אמיר אבו סלאח, ג'ון אבראהים.
שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "הנרצחים התמימים מצאו את מותם בשעה שעשו את מה שאהבו יותר מכל ובמקום בו בילו שעות רבות - מגרש הכדורגל. אנו מכירים את העוצמות של אחינו ואחיותינו הדרוזים, את הייחודיות ואת הנפשות הפועלות במועדון בני ממבע, ובצד הכאב העצום נדע יחד לא רק להנציח את זכר הנשמות הטהורות שנקטפו אלא גם לצמוח ולהתעצם. נכונו לנו ימים קשים, אבל יחד ננצח הכל".
קרובי משפחה ועדי ראיה של תקרית פגיעת הרקטה במגרש ספורט במג'דל שמס