במכבי תל אביב מנסים בימים האחרונים לדאוג לכך שחימקי מוסקבה תוכל לנחות בישראל לקראת המשחק בין השתיים ביום חמישי הקרוב בהיכל.
בשבוע שעבר המשחק מול אנאדולו אפס נדחה בגלל סגירת נתב"ג שלא מאפשר נחיתת מטוסים מחו"ל ובקבוצה מקווים לפתור את העניין, אך כרגע הסיכוי שהמשחק יתקיים נמוכים.
2 צפייה בגלריה
טיילר דורסי
טיילר דורסי
יהיה משחק? טיילר דורסי מול חימקי בסיבוב הקודם
(צילום: חימקי מוסקבה)
הצהובים, בשיתוף עם משרד הספורט, משרד התחבורה, היורוליג וחימקי בעצמה ניסו למצוא פתרון למצב המורכב, אך האופציה היחידה שתאפשר את הכניסה של הרוסים ארצה היא לשלוח אליהם מטוס של ישראייר.
הפתרון הזה כרוך בעלויות רבות, מאחר ואותו מטוס יצטרך לערוך 4 טיסות (פעמיים הלוך-חזור), מה שמייקר משמעותית את ההוצאות שאמורות ליפול על הקבוצה הרוסית.
בדיוק מאותה סיבה שחימקי לא מצליחה לנחות בארץ, גם הרכש החדש טי-ג'יי קליין טרם הצטרף לאימונים של הצהובים והוא בינתיים תקוע באיטליה וממתין לפתיחת השמיים.
הערב (21:00) בהיכל קבוצת שלמה האלופה תפגוש את היריבה העירונית הפועל ת"א. בקבוצה סימנו את המשחק ורוצים לצאת ממנו עם ניצחון כדי להחזיר לשחקנים את הביטחון ואת האווירה הטובה.
מכבי מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים, לפנרבחצ'ה ביורוליג וביום שישי האחרון להפועל גלבוע/גליל בליגה.
2 צפייה בגלריה
טי.ג'יי קליין
טי.ג'יי קליין
עדיין תקוע באיטליה. טי-ג'יי קליין
(צילום: אורן אהרוני)
מי שיחזרו לסגל אחרי שקיבלו מנוחה במשחק האחרון הם סקוטי ווילבקין, טיילר דורסי ואנג'לו קלויארו. מי שלא נרשמו בטופס במקומם הם כריס ג'ונס, דראגן בנדר ואלייז'ה בראיינט, כמו גם עומרי כספי, שלא צפוי לשחק לאחר שחזר לאימונים מלאים רק השבוע אחרי שבוע וחצי של היעדרות בעקבות וירוס בבטן.
"דרבי זה תמיד דרבי. אנחנו צריכים לדעת להגיב אחרי ההפסד האחרון שלנו בליגה", אמר המאמן יאניס ספרופולוס לקראת המפגש. "ברור לנו שהמשחק הזה יהיה אחר לגמרי מהמשחק הקודם ששיחקנו מולם. אני מצפה שהשחקנים יהיו מוכנים לשחק משחק קשה ויהיו מרוכזים במשך 40 דקות".