בלגן פרץ רגעים אחרי שהפועל ירושלים ניצחה 79:84 את הפועל ת"א בארנה ברבע גמר גביע המדינה. גארד הפועל ירושלים קאדין קרינגטון נכנס לחדר ההלבשה של הפועל ת"א - ובמקום התפתחה מהומה.
בהפועל ת"א טוענים שקרינגטון כבר אמר על הפרקט לבראיין אנגולה וג'ון הולנד כי יבוא לכיוון חדר ההלבשה ואיים עליהם. לאחר מכן הוא מימש את האיום שלו. כריס ג'ונסון נכנס אחריו לחדר ההלבשה של הפועל ת"א כדי להוציא אותו משם, ובמקום התפתחה מהומה שכללה את שחקני שתי הקבוצות. בר טימור מהפועל ת"א צעק על יובל זוסמן מהפועל ירושלים שישלוט בשחקני קבוצתו.
1 צפייה בגלריה
קאדין קרינגטון
קאדין קרינגטון
קאדין קרינגטון היה עצבני עוד במהלך המשחק
(צילום: שלו שלום)
קרינגטון פורץ לחדר ההלבשה 
(צילום: הפועל ת"א)
המשך המהומות
(ONE)
רמי כהן יו"ר הפועל ת"א סיפר: "קרינגטון נכנס לחדר ההלבשה שלנו כדי ללכת מכות עם שחקנים שלנו. בר טימור בא להפריד וכריס ג'ונסון משך אותו החוצה. באו להתגרות בנו".
הבעלים של הפועל ת"א עופר ינאי כתב ב-X: "ברכות להפועל ירושלים על הניצחון מולנו היום. כמו שכתבתי למתן - הם ניצחו את המשחק החשוב יותר. נדאג להתנהג בכבוד גם בהפסדים וגם בפרידות. ואף על פי שיתמהמה..".
מהפועל ירושלים נמסר: "היה פה מקרה שנתייחס אליו בחומרה. נבין מה קרה לעומק עם השחקן ונטפל בזה. הוא יעמוד לוועדת משמעת פנימית בעקבות האירועים".
פורסם לראשונה: 20:09, 31.03.24