מכבי ת"א קיימה הערב (רביעי) את האימון המסכם בצרפת, לקראת המשחק מחר (22:00) מול מונאקו, במסגרת המחזור החמישי ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק לאחר ניצחון 81:96 מול פנאתינייקוס בשישי שעבר, שהיה הראשון מאז פרוץ המלחמה בעוטף עזה. נכון לעכשיו מאזנה של מכבי ת"א (מקום 7) עומד על שני ניצחונות מול הפסד.
״אנחנו זוכרים שמדובר במגרש שלא קל לשחק בו", אמר המאמן עודד קטש על היריבה שרשמה עד כה שני ניצחונות ושני הפסדים ומדורגת במקום ה-8. "זאת קבוצה מאוד מוכשרת, ששומרת על המשכיות ורק התחזקה מהעונה שעברה, אז קל זה לא הולך להיות. אנחנו בטח נרצה לשמח את האוהדים שלנו, שכל יום אנחנו חושבים עליהם ועל כל האזרחים בישראל והחיילים. לא הולך להיות משחק פשוט אבל אנחנו מגיעים מוכנים עד כמה שאפשר ומקווים לעשות תוצאה טובה".
1 צפייה בגלריה
האבוקות ביציעי הפועל ת"א
האבוקות ביציעי הפועל ת"א
"מגיעים מוכנים". קטש
(צילום: יאיר שגיא)
החזרה למגרש של מונאקו היא גם חזרה למגרש בו הודחה מכבי ת"א בעונה שעברה מהיורוליג, במסגרת רבע גמר הפלייאוף (2:3 בסיום הסדרה). ניצחון אומנם לא ישנה את ההיסטוריה אבל ימתיק במשהו את מצב הרוח הנוכחי של השחקנים בצהוב.
מיד אחרי המשחק מול מונאקו, ימשיך המועדון הצהוב את הנדידה באירופה לכיוון איטליה, שם תתמודד הקבוצה ביום שלישי הקרוב (ה-31 באוקטובר) נגד מילאנו, למשחק דחוי מהמחזור השני, ולאחר מכן ימשיכו לבלגרד.
כזכור, אתמול, במסגרת ישיבת הוועד המנהל של היורוליג קיבלה מכבי ת"א אישור לקיים את משחקי הבית שלה בהיכל אלכסנדר ניקוליץ' בבירה הסרבית עד להודעה חדשה. המשחק הראשון של הצהובים בבלגרד יהיה ב-9 בנובמבר נגד באיירן מינכן, בעוד המשחק נגד ריאל מדריד - שהיה אמור להתקיים ב-2 בנובמבר בהיכל מנורה מבטחים - נדחה למועד לא ידוע.