האם ביורוליג יכריעו בנוגע למשחקי הבית של מכבי ת"א? על פי דיווח של האתר "יורוהופס", הוועד המנהל של המפעל צפוי להתכנס מחר (שלישי) באיסטנבול, טורקיה, כאשר הנושא המרכזי בו ידונו יהיה מצבם של הצהובים וכיצד יש להתנהל עם מצב המלחמה בארץ והשפעותיו על המשך העונה.
כפי שזה נראה, הנהלת היורוליג צפויה לבחון עם כלל הקבוצות האם ישנה נכונות להחליף ביתיות עם הצהובים, או לחילופין להכריע על אולם ביתי חלופי במדינה אחרת בה תקיים הקבוצה של עודד קטש את משחקיה הביתיים. נכון לעכשיו, נראה כי אם יוחלט כי על האלופה הישראלית לחפש בית חלופי, אז האופציה המועדפת על הצהובים היא בלגרד.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א בונזי קולסון
שחקן מכבי ת"א בונזי קולסון
האם מכבי ת"א תיאלץ לעבור לאולם ביתי חדש?
(Paobc)
לצד זאת, ישנה גם האפשרות של אירוח בקפריסין, לאחר שיו"ר האיגוד המקומי הודיע כי ישנה הסכמה באי השכן לאפשר למכבי ת"א לארח את משחקיה שם.
יש לציין כי כל החלטה שתתקבל בנוגע למכבי ת"א תחול גם על הפועל ת"א, שמשחקת ביורוקאפ, שנמצא תחת אחריותו של הוועד המנהל של היורוליג.
מכבי ת"א שיחקה עד כה שלושה משחקים העונה ביורוליג. היא פתחה את העונה עם ניצחון ביתי על פרטיזן בלגרד, ומאז שיחקה עוד שני משחקים בחוץ - הפסד לוולנסיה וניצחון על פנאתניייקוס - כאשר המשחק מול הספרדים היה אמור להתקיים במקור ביד אליהו, אך ולנסיה הסכימה להחליף ביתיות עם הצהובים. בסוף החודש תשלים הקבוצה של קטש את משחקה החסר מול מילאנו (בחוץ).