הפועל ירושלים עלתה ל-0:1 בסדרה מול הפועל חולון ברבע הגמר אחרי 86:93 בתום הארכה, משהו שכמעט אף אחד לא ניחש שיקרה למחזיקת הגביע, שהייתה מניה בטוחה לעליה לחצי הגמר בקלות. אלא שהקבוצה מהבירה הסתבכה לא מעט פעמים ונתנה לחולון הקצרה בהרבה (שלושה זרים בסגול לעומת חמישה באדום) לחזור למשחק עד כפיית חמש דקות נוספות, שם אמנם הייתה טובה יותר ומנעה את איבוד הביתיות, אך כן עוררה דאגה לגבי המשך הסדרה.
מאמן ירושלים, יונתן אלון, אמר בסיום: "התחלנו את המשחק קצת צולע, אבל התאפסנו על עצמנו. חולון הגיעו אגרסיביים יותר, והיינו צריכים להגיב לזה. עשינו רבע שני טוב. ברבע הרביעי עשינו לעצמנו חיים קשים סתם. עשינו טעויות לא מחויבות, וחולון באו להרביץ ולנשוך, וצריך לתת להם את הקרדיט".
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון
מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון
"מאמין בחבר'ה". יונתן אלון
(צילום: עוז מועלם)
"אני שמח שידענו לקלוע בזמן המתאים ולהתאפס בהארכה", הוסיף אלון. "אני מאוד מאמין בחבר'ה, הם ווינרים שהוכיחו במספר גדול של מקרים שהם יודעים לנצח, וזה היה הדבר החיובי היחיד היום, כי הדברים הטקטיים לא עבדו לאורך זמן. אנחנו קבוצה מספיק טובה כדי לעשות את הדברים שאנחנו צריכים לעשות. יש לנו בעיות בהגנה שאנחנו צריכים לפתור ואם נעשה זאת נגמור את הסדרה הזו".
בצד השני, חולון עשתה הכל, הייתה בתמונה ולא ויתרה - אבל זה עדיין לא הספיק. בעיות ההיררכיה בחדר ההלבשה ופציעה של קווין הרווי גרמו לעמית שרף לרשום את דיאונדרה ברנס כזר הרביעי, אך הוא שיחק 48 שניות בלבד בהארכה. כעת, הסגולים יקוו שהמתיחה של טאג'יר מקול בשריר הירך האחורי תתברר כלא רצינית, והוא יוכל לשחק כבר ביום שישי במשחק מספר 2 - שעלול להיות משחק הבית האחרון לעונה זו.
שחר עמיר, שהיה אחראי על השלשה שהובילה להארכה, וסיים את הערב עם 14 נקודות, צפוי לחתום עם חוזה חדש בחולון. "סיום מסתכל", הודה עמיר. "נצטרך להרים את הראש, להגיע למשחק הבא מוכנים יותר. נפלנו בדברים הקטנים כמו הריבאונדים והחטאות עונשין. אני לגמרי חושב שאנחנו שם ויכולים לעשות את זה".
"הייתה פה לחימה וזה היה ברור מההתחלה", הוסיף שרף. "לירושלים יש הרבה יכולות, ומצאנו את הדרכים לחזור. אנחנו נאסוף את עצמנו ונראה מי כשיר לקראת יום שישי. נראה מה עם טאג', זה לא נראה טוב. נשתמש בדיאונדרה. ידעתי שהיום הוא לא יהיה חלק מהרוטציה, אלא להרגיש טיפה ובמשחק בשישי אם טאג' יהיה בחוץ נשתמש בו הרבה. גם שון יקבל יותר דקות בעמדה שתיים. מי שיהיה על המגרש ייתן את הכל".
10 השערים הכי יפים העונה בליגה הספרדית
(ONE)