הפועל ת"א חוגגת. האדומים ניצחו הערב (ראשון) 95:96 דרמטי את מכבי ת"א בדרבי ושיפרו את מאזנם ל-2:11 לעומת 3:11 של היריבה העירונית.
2 צפייה בגלריה
ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ת"א
ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ת"א
אוהב להנהיג והפועל ת"א אוהבת שהוא מנהיג אותה. בראון
(צילום: עוז מועלם)
גארד האדומים ג'ייקובן בראון, שהיה נהדר עם 32 נקודות, 6 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אמר אחרי המשחק: "הייתי צריך לקחת על עצמי ולהתעלות כי מקריי לא שיחק. הייתי צריך להיות אגרסיבי. אני שמח שאני יכול להנהיג את הקבוצה ושמח שהצלחנו לנצח, נתנו את כל מה שהיה לנו. גיל בני עזר לנו לעשות את המהפך, גם מנפורד ושחקנים אחרים. הכי חשוב היה לא להיכנס לפאניקה".
המאמן של בראון, דני פרנקו, אמר: "עשינו כמה עצירות בהגנה שהכניסו לנו אדרנלין. שמרנו לא מספיק טוב, לא מצאנו את הקצב ולא הצלחנו לרוץ מזה. שיפרנו קצת את משחק ההגנה וזה שינה את המומנטום של המשחק".
2 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
בשישי יש לו ביקור באולם השלום והאחווה. קטש
(צילום: עוז מועלם)
מאמן מכבי ת"א עודד קטש אמר: "המשחק הזה הלך לנו לאיבוד בהגנה, לא היינו מספיק מרוכזים. פתחנו את המשחק עם התקפה לא מספיק טוב, הם רצו ועשו נקודות קלות. האתגר האמיתי בסיטואציה כזו הוא להיות מרוכזים בכל מהלך. הגנתית היינו צריכים לעשות עבודה טובה יותר כדי לנצח". על המהלך האחרון: "התוכנית הייתה שהכדור יגיע או לווייד או לג'יילן, לרווח את המשחק עם בונזי באמצע המגרש. תמיד מתייחסים למהלך האחרון, אבל לא תמיד מפסידים במשחק שם".
על חסרונו של לורנזו בראון אמר קטש: "התקפית הגענו לתוצאה מספקת כדי לנצח. הגנתית לא היינו מרוכזים מספיק, עשינו המון טעויות ושם אנחנו צריכים להשתפר. אנחנו יוצאים לסדרת משחקים מאתגרת מאוד ביורוליג וכבר ביום שישי עם אווירה לא פחות רועשת מול אולימפיאקוס. אנחנו צריכים לקחת, ללמוד מזה ולהמשיך הלאה. המשחק הזה היה עם הרבה חילופי מאץ' אפים, ניסינו לשנות דברים בהגנה על ג'ייקובן. אנחנו צריכים להיות מרוכזים אחד עם השני ולהיות על אותו עמוד כמו שאומרים בתרגום מאנגלית ולא להתרכז באווירה מסביב. זה עוד שיעור ועוד ניסיון שאנחנו צריכים לקחת הלאה". על אובדן המקום הראשון: "יש עוד ריצה ארוכה והרבה משחקים עד הסוף". לקראת אולימפיאקוס: "אנחנו צריכים להיות מרוכזים ואם לא נתחיל בצורה אגרסיבית ולא נדבוק בתוכנית המשחק ואם נאבד את הראש, אנחנו ניענש מיד".