עוד לפני שבוע נודע כי רומן סורקין חתם במכבי ת"א לחמש שנים נוספות, אך היום (חמישי) הסנטר אישר רשמית כי הוא נשאר בשורות הצהובים עד עונת 2028/29. הסנטר, שנבחר לשחקן העונה בליגת העל בכדורסל, מצטיין סדרת הגמר והשחקן הישראלי המצטיין, ממשיך בקו הקדמי של האלופה. סורקין, ששיחק במדי גולדן סטייט בליגת הקיץ של ה-NBA, צפוי להרוויח 850 אלף דולר לעונה, זאת לאחר שהרוויח 400 אלף אירו לעונה.
בסרטון ששלח מלאס וגאס, שם כאמור שיחק בליגת הקיץ של ה-NBA, אמר סורקין: "לכל אוהדי מכבי ת"א היקרים, אני רוצה לספר לכם שאחרי שלוש שנים ביחד חתמתי לעוד חמש שנים במכבי, בבית שלי. אני רוצה להודות לבעלים ולמועדון שעשו הכל כדי שאני אשאר. לא יכול לחכות לראות אתכם כבר ולהילחם איתכם על כל התארים ועל כל המטרות שלנו השנה, ובמיוחד שמירה על צלחת האליפות".
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א רומן סורקין
שחקן מכבי ת"א רומן סורקין
הודיע רשמית על החוזה החדש במכבי ת"א. סורקין
(צילום: אלכס קולומויסקי)
מאמן מכבי ת"א, עודד קטש: "רומן סורקין הוא עוגן, והעובדה שהוא ממשיך איתנו בחוזה ארוך טווח חשובה לנו מאוד. היכולות והגיוון שהוא מביא למגרש מוכרות וידועות ואין לי ספק שיש לרומן עוד לאן לצמוח ולהשתפר אצלנו".
המנהל הספורטיבי אבי אבן הוסיף: "כולנו עדים להתקדמות וההתבגרות שלו בשנים האחרונות ואני מאוד גאה בו על כך. ההתאמה בין רומן למועדון היא טובה מאוד והוכיחה את עצמה, ומתוך כך הוא ימשיך איתנו חמש שנים נוספות. הוא חלק מהגרעין שהוביל את מכבי בשנים האחרונות ויוביל אותה בשנים הבאות".
העונה הקרובה תהיה הרביעית של סורקין במדים הצהובים. בעונה החולפת, בה נבחר כאמור לשחקן העונה בזירה המקומית, סיפק 16.2 נקודות, 5.9 ריבאונדים וחסימה ב-23 דקות לערב בעונה הסדירה. בפלייאוף תרם 14.9 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-1.3 חסימות. ביורוליג לקח חלק ב-32 משחקים, והעמיד ממוצעים של 6.8 נקודות ו-3.1 ריבאונדים ב-15:45 דקות על הפרקט.
צפו בגבריאל בימיו במכללת קנטאקי
(ONE)