הפועל חולון הגיעה לירושלים הערב (שני) לקראת המשחק מחר נגד הקבוצה מהבירה (19:30), במסגרת המחזור הרביעי בליגת האלופות של פיב"א. זהו המשחק הראשון "על החיים" של האלופה, וכדי שהשניים שאחריו יהיו כאלה - היא חייבת לנצח את מחזיקת הגביע הטרייה. אם לא תעשה זאת, להתחשב בכך שהפסידה בכל שלושת המשחקים הקודמים - תודח מהמפעל, וכך העונה האירופית תסתיים כבר מחר.
הסגולים לנים הלילה בבית מלון בבירה בשל אירועי העדלאידע שיהיו מחר בחולון, אך גם כדי לספק לקבוצה "אווירה אירופית" כפי שנהוג במשחקי החוץ. מחר תערוך הקבוצה אימון מסכם בארנה, כאשר כל הסגל צפוי לעמוד לרשות גיא גודס והצוות המקצועי, כולל ניב משגב שהבריא ממחלה. מני האריס צפוי לערוך את הופעת הבכורה המחודשת שלו במדי המועדון.
2 צפייה בגלריה
כריס ג'ונסון בפעולה
כריס ג'ונסון בפעולה
כריס ג'ונסון. "המשחק הכי חשוב שלנו העונה"
(צילום: FIBA PHOTOS)
זהו המפגש השלישי בין שתי הקבוצות בחודש האחרון, והשני בארנה בשבועיים האלה. בחולון מספרים כי למדו מהמשחק הליגה שהיה לפני פגרת הנבחרות מה עליהם לעשות כדי לרשום את הניצחון הראשון בשלב, מול זו שעלולה לסיים את העונה האירופית שלהם.
"עד כה זה המשחק החשוב ביותר שלנו העונה", אמר כריס ג'ונסון. "אנחנו יודעים מה על הכף. זה לא יהיה משחק קל, אבל אם נבוא נעולים על המטרה, נשחק ביחד במשך 40 דקות אנחנו ננצח". גודס הוסיף: "הולכים למשחק 'להישאר בחיים' מול קבוצה עמוקה, קשוחה ובתקופה מצוינת. לעומת המשחק האחרון בפיס ארנה, אנחנו צריכים לבוא הכי חזק שאנחנו יכולים ולתת את כל מה שיש לנו כדי לנצח בהפרש הנדרש".

"אם נשחק את המשחק שלנו - יהיה בסדר"

בצד השני, בהפועל ירושלים מגיעים במצב רוח טוב אחרי הניצחון על הפועל ת"א בשבת ורוצים להמשיך במומנטום החיובי. ניצחון על חולון יעלה את מחזיקת הגביע הטרייה למאזן 1:3 ובכך יקרב אותה משמעותית אל עבר שלב רבע הגמר, שאגב מציינים בימים אלה שלוש שנים בדיוק לפעם האחרונה בה האדומים מהבירה העפילו לשלב הזה, שכזכור בהמשך נקטעה העונה בגלל מגפת הקורונה.
קאדין קרינגטון אמר לקראת המפגש השני בין שתי הישראליות באירופה: "אנחנו צריכים לבוא מרוכזים בתוכנית המשחק שלנו. ראינו הרבה העונה מהם, אז אנחנו יודעים מה יהיה. התאמנו היום, נתאמן מחר וכולם יהיו מוכנים. האם אפשר להפתיע מול קבוצה ששיחקת מולה כל כך הרבה פעמים העונה? לא באמת בשלב הזה של העונה, אבל נעשה את מה שצריך לעשות. אם נשחק את המשחק שלנו - הכל יהיה בסדר".
2 צפייה בגלריה
קאדין קרינגטון
קאדין קרינגטון
קאדין קרינגטון
(צילום: רפי קוץ)
אלכסנדר דז'יקיץ' התייחס גם לעוד מפגש נגד חולון והאם יש משהו שונה שאפשר לעשות: "אין שום דבר שונה. יש להם שחקן חדש שהוא קלע טבעי (מני האריס), נראה איך הוא עובד. זה גם משחק BCL אז לשתי הקבוצות יהיה סגל מלא, אז יהיה הבדל בין משחק ליגה לזה, הולך להיות יותר מאתגר".
על הניצחונות נגד חולון ואיך משיגים עוד אחד הוסיף: "ניצחנו אותם שם עם זריקה פנויה (בליגת האלופות) ופה ניצחנו אותם עם 19 שלשות (בליגה), אז אם מישהו חושב שנחזר את 19 השלשות, אני לא בטוח שזה משהו שיקרה. לא הייתי מרוצה מהדרך בה שיחקנו נגד חולון בפעם הקודמת, למרות התוצאה. נצטרך יותר הגנה ב-1 על 1, להפעיל לחץ, לשלוט, להגדיל את הריבאונדים בהגנה. האם האוהדים הם פקטור למחר? אני מקווה שהם יהיו כאן כדי לתמוך בנו".