בהפועל ירושלים התקשו להסתיר את האכזבה בעקבות ההפסד אמש (רביעי) במסגרת המחזור החמישי ביורוקאפ 81:73 לקלוז׳ נאפוקה, שקטע רצף של שלושה ניצחונות במפעל. האדומים, שבאו למפגש פייבוריטים נגד יריבה שרשמה רק ניצחון אחד העונה, יחזרו ארצה כבר היום ויתחילו להתכונן למשחק הבא מול הפועל חולון (שבת, 20:50) בפיס ארנה.
אבל קשה לומר שבמועדון מופתעים מהשורה התחתונה. כבר אחרי הניצחון האחרון ביורוקאפ על אריס סלוניקי, הבינו בהפועל ירושלים שיש עוד אלמנטים במשחק שטעונים שיפור, אבל עוד קיוו ששבוע אימונים יביא לשיפור, בעיקר במשחק ההגנה.
2 צפייה בגלריה
יונתן אלון
יונתן אלון
"נעשה את כל התיקונים הנדרשים". אלון
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בשטח, האדומים נאלצו לרדוף לאורך כל שלבי המשחק אחרי שחקני נאפוקה. הם אמנם הצליחו להתקרב ואפילו להשוות את התוצאה במהלך הרבע האחרון, אבל אז הגיעה ריצת 0:13 של האורחת, שגמרה את הסיפור מבחינת הירושלמים. מי שאכזב אתמול במיוחד היה אוסטין ווילי, שב-19 דקות הסתפק ב-5 נקודות בלבד.
2 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים קלוז'
הפועל ירושלים קלוז'
רדפו אחרי האורחים לאורך רוב שלבי המשחק. הפועל ירושלים נגד קלוז'
(צילום: הפועל ירושלים)
"הפסדנו את המשחק הזה על היעדר אגרסיביות", אמר המאמן יונתן אלון. "היינו רכים מדי בחלקים גדולים מידי של המשחק וכשאתה משחק ככה נגד קבוצה כל כך עמוקה אתלטית, היא גורמת לך לשלם. זה לא הכדורסל שלנו, לא הדרך שלנו, ואנחנו נעשה את כל התיקונים הנדרשים כדי ללמוד מההפסד הזה".
בצוות המקצועי ממשיכים בחיפושים אחר חיזוק אבל נתקלים בקשיים בעיקר בגלל חוסר הרצון של שחקנים להגיע לארץ בגלל המצב הביטחוני. ובכל זאת, מקווים האדומים מהבירה כי בשבועיים הקרובים יצליחו לעשות את השינויים הדרושים בעיקר בקו הקדמי.