שלושה ימים אחרי ניצחון החוץ הראשון ביורוליג מול מילאנו, מכבי ת"א שמטה הערב (שישי) יתרון משמעותי של שבע נקודות 4:55 דקות לסיום המשחק, איפשרו לווירטוס בולוניה לצאת לריצת 0:13 בדקות הסיום, והפסידו 78:73 למרות משחק טוב.
כהרגלו, לרונזו בראון הוביל את קלעי הצהובים עם 18 נקודות. מלבדו, בלט גם ג'וש ניבו שרשם דאבל-דאבל של 11 נקודות ו-10 ריבאונדים. באמצע הרבע השני נפגע ניבו בפניו, נתפר במצחו בחדר ההלבשה, וחזר במחצית השנייה והציג דקות נפלאות. בונזי קולסון הוסיף 10 נקודות משלו.
1 צפייה בגלריה
קטש
קטש
"נתנו מלחמה אדירה". קטש
(צילום: EPA)
עודד קטש: "נלחמנו, שיחקנו עם הרבה שחקנים בבעיית עבירות, היינו בהרכבים לא רגילים שלנו. נתנו מלחמה אדירה כדי להגיע למצב הזה. הם עברו להגנת בוקס אנד וואן שהפעם האחרונה שראינו את הייתה בליגת הנוער אבל היינו מוכנים לזה כמה שאפשר. הם מנעו את הכדור מלורנזו, הביטחון ירד והמומנטום התהפך עלינו. זאת סיטואציה שלא הורגלנו אליה עד עכשיו".
קטש גם שלח מסר מעודד: "רואים שהשחקנים נלחמים, אנחנו בלי שחקנים דומיננטיים ואפשר לצאת מעודדים. ברור שהיה עדיף לצאת מכאן עם ניצחון, גם על לורנזו יש עומס מטורף ואין לו את העזרה של בולדווין שיש לו בדרך כלל. אבל אני חושב שאנחנו שומרים יותר טוב ולוקחים טוב יותר את ריבאונד ההגנה, צריך להסתכל הלאה".
ביום שני תשחק מכבי ת"א בחוץ מול גלבוע/גליל בליגת העל וביום חמישי תתארח אצל אלבה ברלין של יובל זוסמן ותמיר בלאט.