בבני הרצליה ידעו שהמשחק נגד טנריפה, אלופת ליגת האלופות המכהנת, לא יהיה פשוט וניצחון הוא על סף הבלתי אפשרי, אבל אף אחד לא היה מוכן לתבוסה ב-38 הפרש - 95:57.
הקבוצה הספרדית, שקלעה 21 שלשות, נתנה לחבורה של אורן אהרוני להיות בתמונה עד דקות ספורות לסוף הרבע השני ואז החלה בבריחה, שרק גדלה וגדלה. מוריס קמפ, אחד משחקני הקבוצה המובילים, לא התלבש בשל רגישות באחד משרירי הרגל. במועדון אמרו שאם היה מדובר במשחק קריטי, כדוגמת גמר גביע, הוא היה עולה על הפרקט. משום שמדובר במשחק שמלכתחילה לקבוצה לא היה סיכוי גבוה לנצח בו, העדיפו לא לסכנו. כמו כן, עדיין לא ידוע אם ישחק בשבת נגד גליל עליון.
2 צפייה בגלריה
מאמן בני הרצליה אורן אהרוני
מאמן בני הרצליה אורן אהרוני
נותן כבוד לטנריפה. אהרוני
(צילום: FIBA PHOTOS)
אהרוני הודה שקבוצתו לא עשתה התאמה מספיקה למשחק משום שמרבית ההכנה בשבוע היה למשחק נגד הפועל חיפה, בו קבוצתו הפסידה. עוד הוסיף כי מחזיקת הגביע עדיין לומדת את ההתמודדות בשתי מסגרות במקביל, משהו שחדש למרבית השחקנים במועדון ו"נצטרך לדעת להתמודד עם זה".
"שיחקנו היום נגד קבוצה ברמה מאוד גבוהה באירופה. לדעתי, טנריפה היא קבוצת יורוליג לגיטימית", אמר אהרוני בסוף המשחק והוסיף: "במשך 15 דקות כן הצלחנו להיות שם, אבל בסוף העומק, הרוטציה הרחבה שלהם, איכות השחקנים, הקליעה מבחוץ והקצב שהם משחקים היו בכמה רמות מעלינו. נוסיף לעובדה שחסרנו את קמפ, זה היה גדול עלינו".
2 צפייה בגלריה
שחקני בני הרצליה
שחקני בני הרצליה
לא נעים, לא נורא. שחקני הרצליה
(צילום: FIBA PHOTOS)
כשנשאל איך הרגישו השחקנים לפני המשחק מבחינת ההבדלים הברורים, השיב: "יש לנו כבוד גדול לטנריפה ולכדורסל שהם משחקים. בסך הכל האיכות של האינטנסיביות הכריעו אתנו בסוף ובאמת מגיע להם כל הקרדיט על זה".
בריאנטה וובר, שהגיע השבוע במקום קווינטון הוקר הפצוע, עדיין מתאקלם בקבוצה, ועל כך אמר מאמנו: "אנחנו מנסים לשלב אותו. זה לא קל ואין כ"כ הרבה זמן. מנסים להכניס אותו לקצב, אבל לצערי לא היו לו משחק טוב כמו רבים. להוציא את בירם פאיה, אנדי ואן וליט וכריס באב במחצית הראשונה שהיו נקודות האור הבודדות שלנו, לא באמת היינו שם". ואם כבר מחליפים, אז ג'וליאן גמבל, שהיה מחליף בטנריפה בעונה שעברה וכעת מחליף בהרצליה פתח את המשחק לא טוב עם שלוש עבירות מוקדמות ולא הצליח להיכנס למשחק גם הוא.
כאמור מחזיקת הגביע תצפין למשחק האחרון לפני פגרת הנבחרות בשבת נגד גליל עליון (18:00) ואהרוני סיכם על איך חוזרים לליגה אחרי משחק במסגרת האירופית: "צריך להבין איפה אנחנו לא מספיק טובים. גם בליגה חווינו הפסד כואב ביום שני. נתאושש, נכין את עצמנו הכי טוב שאפשר".