כשהיא נמצאת בתוך אי סדר אחד גדול לאור האירועים האחרונים, בני הרצליה נחתה בתום מסע ארוך ביום ראשון באיים הקנאריים, לקראת משחקה היום (שלישי, 21:30) נגד אלופת המפעל טנריפה.
ליגת האלופות של פיב"א הגיעה למחצית הדרך בשלב הבתים, והקבוצה של אורן אהרוני נמצאת במאזן של ניצחון אחד מול שני הפסדים, כאשר לטנריפה הפסידה מחזיקת הגביע המכהנת בישראל בהפרש של 38. בכלל, הרבה עבר על הקבוצה מאז ולא רק ניסיון ההתפטרות של אהרוני. מקצועית, בריאנטה וובר, שהיה במשחק בחדרה בארץ, שוחרר אחרי מספר שבועות בלבד ובמקומו הגיע סטיבי תומפסון. בקבוצה מרוצים מההשתלבות של הגארד ומקווים לראות המשכיות גם היום, למרות המשוכה המאוד קשה. "מצפה לנו משחק מאתגר נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה היום. עשינו הכנה טובה למשחק וניתן את הטוב ביותר שלנו", אמר אהרוני לקראת המשחק.
2 צפייה בגלריה
מאמן בני הרצליה אורן אהרוני
מאמן בני הרצליה אורן אהרוני
אורן אהרוני
(האתר הרשמי של פיב"א)
הרצליה מדורגת כרגע במקום השלישית בבית כאמור בזכות אותו ניצחון על ריטאס וילנה בחדרה, כך שהיא עדיין נמצאת בנקודה אפשרית להיכנס לסדרת הפלייאין מהמקום השלישי ולהצטלב למפגש מול יריבה מהבית המקביל. "ניצחנו את וילנה פה ב-5 הפרש, כך שאנחנו עדיין בתמונה", אמרו במועדון וניסו לשדר עסקים כרגיל למרות סוף השבוע הסוער.
לאור הסיכוי הנמוך של הרצליה לנצח בטנריפה, בקבוצה כבר מסתכלים לכיוון המשחק שיערך בבירת ליטא באמצע דצמבר ועד אז מקווים שהעניינים במועדון, הן מבחינת אורן אהרוני והן מבחינת הצד המקצועי והסגל שעדיין לא מלוכד מספיק, ישתפרו. בהרצליה מודעים לכך שלרצף ההפסדים בליגה, ארבעה עד כה, יש משמעות בעיניי השחקנים ומקווים שכניסה לפליי-אין תגרום "לאווירת ההישגיות" כפי שהייתה בעונה החולפת ונעלמה לחזור מעט, בטח שכניסה לגביע נראית כעת בלתי אפשרית.
2 צפייה בגלריה
מאמן בני הרצליה אורן אהרוני עם יאיר קראביץ
מאמן בני הרצליה אורן אהרוני עם יאיר קראביץ
כרגע הוא נשאר. אהרוני
(צילום: אתר פיב"א)
משום שהרצליה הוגרלה לבית קשה ואטרקטיבי, משחקה האחרון בסוף בדצמבר יהיה נגד פרישטרי ומאמנה ואסיליס ספאנוליס בחדרה. המשחק בליטא, אליו לוטשים עיניים במועדון, יהיה זה שיכריע האם המשחק הנועל יהיה לפרוטוקול בלבד, או שמה יישאר בו משהו ספורטיבי "להילחם עליו". הקבוצה מיוון חולקת את אותו המאזן כמו טנריף שלושה ניצחונות מול שני הפסדים, אך זו קלעה וספגה הכי הרבה פחות בבית. הרצליה חולקת את המקום השלישי עם וילנה, אבל הנתונים שלה גרועים בהרבה מזו של אלופת ליטא.
אצל טנריפה יופיעו הערב למשחק השלישייה החזקה בדמות שארמדיני, סאלין והוארטאס, כך שלחניכיו של אהרוני צפויה, שוב, עבודה קשה בשני צידי המגרש.