ליגת העל בכדורסל חוזרת בעוד שבועיים. בישיבת דירקטוריון המינהלת שהתקיימה היום (ראשון) אושר כי העונה תיפתח ב-25.11. המשחקים יתקיימו באולמות הביתיים של הקבוצות, אלא אם לא תהיה אפשרות לכך בשל הוראות פיקוד העורף.
כמו כן, הוחלט לנוכח המצב הביטחוני כי העונה לא תהיה הגבלה על העברת זרים לכל אורכה. בנוסף, זר שעזב ו/או יעזוב את קבוצתו מכל סיבה שהיא ויחליט לשוב ארצה, יוכל לחזור רק לקבוצה אותה הוא עזב.
1 צפייה בגלריה
תמיר בלאט
תמיר בלאט
בלאט מול זוסמן
(צילום: עוז מועלם)
יש לציין כי לא מעט זרים עזבו את הקבוצות מאז תחילת המלחמה. מהרגע שמנהלי הקבוצות הבינו שיש כוונה לחזור בסוף החודש, התחילו להחתים שחקנים זרים חדשים שהסכימו להגיע לארץ למרות המצב.
הזרים שעזבו עד כה: דמונטה הארפר (עירוני נס ציונה), כריס באב, ג'סטין סיימון, עוסמאן קרובאלי (בני הרצליה), טיירן דה לאטיביודייר, קייסי שפרד (עפולה), אמד קייבר (הפועל חולון), פיל גרין, קנדל מקולום (מכבי רמת גן), מייק בותוול, וינסנט סנפורד וברנדון גארת' (גליל עליון), כריס בנקסטון, ג'ינו קרנדל (הפועל באר שבע), מייקל קייזר (הפועל אילת), גרג וויטינגטון, ראיין מיקסל (עירוני קריית אתא)
נכון לעכשיו במינהלת הליגה מחכים להוראות פיקוד העורף אם יש אולם שלא יכול לארח מסיבות ביטחוניות ובנוסף להוראות נוספות לגבי קהל במגרשים. לפי הוראות פיקוד העורף הכלליות יש אפשרות להתקהל עד 1,000 איש במקום אחד, כך שישנן קבוצות שלא יוכלו להכניס את כל האוהדים.