מאז הניצחון על איגוקאה ביום רביעי בפלייאין של ליגת האלופות, בהפועל חולון שידרו שהפסד להרצליה יתקבל בהבנה והכלה הצפויים נוכח לוח הזמנים העמוס של האלופה, אך אמש (שבת) בכל זאת נרשם ערב עצבני במיוחד עבר על הספסל הסגול עם ההפסד השני העונה לסגניתה, הפעם 77:64 באולם יובל.
זה התחיל בכך ששון דאוסון, שהיה הקלע המוביל מול האקסית שלו מהעונה החולפת עם 15 נקודות, וג'ו רגלנד היו שרועים על הפרקט אחרי התקפה עמוסת שחקנים בשתי הקבוצות, כשדאוסון קיבל מכה בעין. לאחר מכן רגלנד קיבל עבירה בלתי ספורטיבית ראשונה, ירד לספסל וסינן מספר קללות, כאשר כריס ג'ונסון שלא התלבש ניסה להרגיעו. ברבע האחרון הגיעה הבלתי הספורטיבית השנייה של הגארד, שגרמה להרחקתו, ואנשי המועדון החלו להראות את תסכולם על השופט בעזרת הרבה תנועות ידיים. בתום המשחק, יו"ר הקבוצה, איתן לנציאנו, לא הסתיר את כעסו על השיפוט ובעט באחד מהכיסאות בספסל עליו ישבה קבוצתו. בסיום המשחק יו"ר הרצליה אלדד אקוניס הגיע ללחוץ את ידו של לנציאנו וזה פרק את טענותיו.
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חולון גיא גודס
מאמן הפועל חולון גיא גודס
"כל אחד עושה את העבודה שלו". גודס
(האתר הרשמי של פיב"א)
גיא גודס לא הסכים עם לנציאנו ואמר: "אם הייתי רוצה לומר שהשופטים הרגו את המשחק - הייתי אומר את זה. האם בשנותיי כשחקן או כמאמן אמרתי דבר כזה? והפסדתי הרבה משחקים בשנייה האחרונה, משחקים מאוד כואבים. אין לי אף מילה לומר עליהם. כל אחד עושה את העבודה שלו. יש טעויות לכולם וזה חלק מהביזנס".
על המשחק עצמו סיפר גודס: "הרצליה הובילו רב המשחק, פתחו אותו חזק מאוד. אנחנו לא היינו מרוכזים. ג’אבין דלורייה לא הרגיש טוב מהבוקר וגם הקיא לצערי. היה לו מאוד קשה לשחק, אז זה הקטין את הרוטציה מבחינת גבוהים. זה אומר שמרווין ג'ונס שיחק 35 דקות וזה לא טוב, אבל הרצליה הייתה לפנינו גם מבחינת אנרגיות. אם היו אומרים לי לפני המשחק שהם יקלעו רק 77 הייתי אומר שזה מצוין, לשם אני מכוון. אבל גם התקפית לא היינו בשטף, באנרגיות, בקבלת ההחלטות. אנחנו בשבוע וחצי מאוד לחוצים וטעונים כי כמעט כל שלושה ימים אצלנו. העסק לא נהיה יותר קל".
"זה שבוע שאני קורא לו 'בטן העונה'", המשיך גודס. "יש אפשרות לעלות לטופ 16 ועוד שבוע רבע גמר הגביע. אלה שלושה משחקי נוק אאוט שלשם צריך לבוא הכי מוכן ומרוכז. זו גם נסיעה למשחק חוץ הפעם. "הראש שלנו במקום אחר מהרצליה, שבאה טרייה יותר. אמרתי לשחקנים בסוף שאני אוהב שהפסד כואב להם. זה מבחינתי אנשים תחרותיים. הטראש טוק במשחק היה, זה פמפם לשחקנים אבל זה טוב, זה מראה לי שהקבוצה בריאה".
חולון המריאה בבוקר המוקדם אל טורקיה, לטיסת קונקשן לסארייבו, משם תמשיך באוטובוס אל העיירה אלכסנדרובץ', מאחר ולא נמצאו טיסות ישירות שתאמו ללוח הזמנים של המשחק לבוסניה-הרצגובינה. בקבוצה מקווים שלמרות המסע, ההגעה המוקדמת תאושש את השחקנים לקראת הרגע החשוב ביום שלישי.