האם מכבי והפועל ת"א עומדות בפני עונשים כבדים? תובע ההתאחדות עו"ד איתמר ליפנר דורש להחמיר עם שתי התל-אביביות בעקבות אירועי האלימות במשחק מספר 3 בסדרת גמר הפלייאוף בין השתיים ביום שני שעבר.
ליפנר דורש להפעיל בעונה הבאה את עונש הפחתת שלוש הנקודות על תנאי שעומד נגד האדומים בנוסף לסגירת סגירת היציע המערבי (בו יושב ארגון האולטראס) לחמישה משחקים, כששניים מהם יהיו משחקי דרבי, זאת בנוסף לקנס כספי כבד. כמו כן, ביקש התובע כי הפועל תפצה את יריבתה העירונית על הנזקים שנגרמו להיכל בעקבות הדלקת האבוקות בידי אוהדי האורחת, כאשר חלקן הושלכו לעבר הפרקט וליציעי היריבה.
1 צפייה בגלריה
אבוקות ביציע האדום
אבוקות ביציע האדום
"היום בו תהיינה אבידות בנפש במגרש כדורסל מתקרב"
(צילום: עוז מועלם)
בנוגע לצהובים, התובע דורש שני משחקי רדיוס בפועל במרחק של 50 ק"מ מאולמה הביתי ועונש כספי כבד בנוסף להפחתת שתי נקודות על תנאי, זאת בעקבות השלכת חפצים בידי אוהדיה לעבר אנשי הפועל.
בנוסף לדרישות לעונשים הכבדים, ליפנר תקף בחריפות את שתי הקבוצות: "לצערי אני רואים הדרדרות הולכת וגדלה בקרב קהל אוהדי שתי הקבוצות (בדגש על אוהדי הפועל ת"א), והיום בו תהיינה אבידות בנפש במגרש כדורסל מתקרב. אני סבור כי חובתו ואחריותו של בית הדין היא לעצור את הדרדרות הזו בטרם נגיע למצב בו זוג הורים מקבלים הודעה משוטרים כי בנם נהרג במגרש כדורסל. הגיעה העת לנקוט ביד קשה נגד האלימות המשתוללת ולהחמיר עם שתי הקבוצות".
תגובת המשטרה לאירועי הדרבי
(ONE)