הפועל ת"א ממשיכה לעבוד לקראת העונה הבאה, ולאחר החתמתם של ג'ונתן מוטלי, ג'ו רגלנד ועוז בלייזר והארכת חוזהו של תומר גינת - הודיעו היום (שישי) האדומים כי גם נועם יעקב חתם בקבוצה. הגארד בן ה-19 כיכב בקיץ שעבר במדי נבחרת העתודה, זומן בשנה האחרונה גם לנבחרת הבוגרת ונחשב לאחד מהכישרונות הגדולים של הכדורסל הישראלי.
ב-2021 הוא חתם בווילרבאן הצרפתית ובסוף 2022 הוא נבחר לאחד מ-30 הצעירים המבטיחים בליגה הצרפתית. בעונת 2022/23 הושאל להפועל ירושלים, איתה הוא זכה בגביע המדינה. בעונה החולפת הוא חזר לקבוצה הצרפתית ושיחק לראשונה ביורוליג.
1 צפייה בגלריה
נועם יעקב מצטרף להפועל ת"א
נועם יעקב מצטרף להפועל ת"א
מצטרף להפועל ת"א. נועם יעקב
(צילום: הפועל ת"א)
ממוצעיו במהלך העונה ביורוליג עמדו על 2.2 נקודות למשחק לצד 1.3 אסיסטים. משחק השיא שלו היה נגד באסקוניה במחזור ה-26, אז קלע 11 נקודות. את שיא הקריירה שלו באסיסטים במפעל - 6 - הוא רשם במחזור ה-29 נגד אנאדולו אפס.
לאחר החתימה אמר יעקב: "אני מאוד מתרגש להצטרף למועדון שתמיד אהבתי, אני יודע שהמועדון הזה מכוון הכי גבוה שאפשר ובגלל זה אני כאן. אני אעשה הכל יחד עם שאר חברי הקבוצה כדי להביא את הפועל לאיפה שהיא צריכה להיות". בנוסף, הוא הוסיף את הציוץ "בחרתי בך הפועל".
המנהל המקצועי ג'ורג' חינאס: "נועם הוא אחד השחקנים הכי כישרוניים שיש באירופה. יש לו תשוקה גדולה למשחק הכדורסל ואהבה גדולה למועדון שלנו, שבו הוא יקבל הזדמנות להמשיך ולשפר את היכולות שלו על ידי משחק ברמות הכי גבוהות שאליהן אנו מכוונים".
מסע"ת הפועל ת"א לאחר ההפסד בגמר
(ONE)