רק הבוקר הודיעה קבוצת הכדורסל של הפועל ת"א על הסכם חסות חדש ופורץ דרך עם ארגון טבעוני, אך מתברר שהמועדון לא הפנים עד הסוף את המציאות החדשה: כבר מחר הוא התכוון לערוך ערב התרמה במסעדת "רק בשר" בתל-אביב. רק לאחר פניית ynet הודיע המועדון כי יבטל את הערב.
בהזמנה שהופצה לקראת האירוע המתוכנן, שבו הייתה אמורה להיערך ארוחת ערב ושיחה עם מאמן הקבוצה והכוכב תומר גינת, קראה הפועל ת"א לתורמים להגיע למסעדה תחת הסלוגן "רק הפועל – רק בשר". לפי אתר המסעדה, היא מציעה ללקוחותיה "קונספט ייחודי שבו הקצב חותך את נתחי הבשר מול האורחים ולפי בחירתם החופשית".
2 צפייה בגלריה
אדם וזלמנסון
אדם וזלמנסון
זלמנסון חוגג במהלך העונה שעברה
(צילום: עוז מועלם)
בעקבות פניית ynet, מהפועל ת"א נמסר בתגובה: "הערב נקבע לפני חתימת החסות, לקבוצה מצומצת של אנשים. לאחר חתימת החסות האירוע בוטל".
2 צפייה בגלריה
ההזמנה של הפועל ת"א
ההזמנה של הפועל ת"א
ההזמנה של הפועל ת"א לערב התורמים

מסרים טבעוניים על המדים ומנות צמחיות במזנון

האירוע היה אמור להיערך יום אחרי שהמועדון הודיע כי עמותת "ויגן פרנדלי" (Vegan Friendly), הפועלת לקידום אורח חיים טבעוני, תהיה הספונסר הראשי שלו בעונה הקרובה. במסגרת ההסכם, הקבוצה הבוגרת תיקרא "הפועל ויגן פרנדלי תל אביב", ועל מדי השחקנים יופיע הלוגו של העמותה הטבעונית. שווי העסקה כמיליון שקל, שנתרמו בידי 6,000 חברי "ויגן אקטיב", המועדון האקטיביסטי של העמותה. זו הפעם הראשונה שארגון טבעוני משמש כספונסר של מועדון ספורט מקצועני בישראלי.
עמותת "ויגן פרנדלי" שמה לעצמה מטרה לקדם בישראל את אורח החיים הטבעוני, הנמנע מאכילת בעלי חיים וצריכת מוצרים מן החי. בהודעה הרשמית על החתימה על ההסכם עם הפועל ת"א נמסר כי "במהלך העונה הקרובה יפעלו יחד שתי העמותות לקידום אורח חיים בריא יותר וצמצום התזונה מן החי, הפוגעת באקלים ובבעלי החיים".
לאורך העונה מסרים בנושאי איכות הסביבה וטבעונות יתנוססו על מדי הקבוצה ועל הפרקט, במסכים ובמזנון האולם הביתי, וכן באירועים שונים של הפועל ת"א. בכל משחקי הבית של הקבוצה יציע מזנון ה-VIP מנות צמחיות בלבד.
יו"ר הפועל ת"א רמי כהן הסביר כי "הסיפור של 'ויגן פרנדלי' דומה לסיפורה של הקבוצה. בשני המקרים מדובר בעמותות שקמו מאהבה, ופועלות כל העת כדי להגיע להישגים חדשים. הפועל ת"א שמחה ומברכת על שיתוף הפעולה החשוב הזה, שמבקש להביא עתיד טוב יותר לכולנו".