סי.ג'יי האריס, שנפצע אתמול במשחק רבע גמר גביע ווינר של הפועל חולון מול גליל עליון (79:91), ייעדר בין 2-3 חודשים מהמגרשים.
בפתיחת המשחק האריס החליק על מדבקת העונשין, לא שב לשחק ונלקח לבדיקת MRI שנערכה הלילה בבית החולים אסף הרופא לבירור חומרת הפציעה. הבוקר (חמישי) הוציאה האלופה הודיעה רשמית על פיה תוצאת הבדיקה גילתה קרע ברצועת ה-MCL בברכו של השחקן. הוא יחל את שלב השיקום ויזכה לתמיכה מלאה מהקבוצה עד חזרתו למשחק.
1 צפייה בגלריה
סי ג'יי האריס
סי ג'יי האריס
סי ג'יי האריס
(צילום: fiba.com)
"המועדון מאחל לסי.ג'יי החלמה מהירה וילווה את השחקן בכל תקופת השיקום", נכתב בהודעה. האריס עצמו צייץ: "חייבים למצוא פתרון למדבקות הללו, הן לא שייכות למגרש. שחקנים מחליקים לכל אורך המשחק, תודה לאל שזה לא נגמר גרוע יותר. אחזור בקרוב".
מנכ"ל מינהלת הליגה, שלומי פרי, התייחס לפציעה של האריס שנגרמה כאמור בשל החלקה על מדבקה ואמר: "מי שמכיר אותי יודע שלא ישנתי אתמול בגלל הפציעה של האריס. המדבקות בחדרה עברו בדיקה של מכון התקנים והן לא מחליקות. ייתכן והיתה זיעה במקום הספציפי של הנפילה, זה יכל לקרות בכל מקום על הפרקט בלי קשר למדבקות, כפי שקרה לברייס וושינגטון כמה דקות מאוחר יותר. נעשה הכל למנוע פציעות. בריאות השחקנים מעל הכל. כאמצעי מניעה נוסף רכשנו ונביא לחדרה מדבקות נגד החלקה לנעלי השחקנים ונקפיד ביתר שאת על ייבוש הפרקט והמדבקות בכל הפסקת משחק. אני מאחל החלמה מהירה להאריס".
חולון אף אישרו שהם מחפשים אלטרנטיבות לשחקן נוסף, כאשר אתמול הרוטציה מנתה שמונה שחקנים בלבד. המשחק הבא של הסגולים יהיה בחמישי הבא, בחצי גמר גביע ווינר, נגד המנצחת בין מכבי ת"א לגלבוע/גליל. עד אז היא תקווה לקבל חזרה את שני הישראלים הנוספים שלה, הראל דדון ושחר עמיר, שלא חשו בטוב אתמול.