הפועל חולון הודיע היום (חמישי) על החתמתו של אחמד קייבר. קייבר (26, 1.88 מ') מגיע לקבוצה אחרי עונה אדירה בוולבס הליטאית.
הייתה זו עונתו הראשונה באירופה בסיומה נבחר לשחקן העונה ומלך הסלים של הליגה הליטאית עם שורה סטטיסטית של 16.9 נקודות, 5.8 אסיסטים, 3.3 ריבאונדים ומדד של 20.1 בממוצע למשחק.
2 צפייה בגלריה
אחמד קייבר
אחמד קייבר
אחמד קייבר
(צילום: AP Photo/Bruce Kluckhohn)
בעקבות הצלחתו בעונה האחרונה החזיק קייבר במספר הצעות מקבוצות באירופה אך העדיף לבסוף להגיע למדים הסגולים. "הוא הגארד הראשון שרצינו מתחילת הקיץ", סיפר מאמן חולון, עמית שרף. "הוא מגיע אחרי עונה נהדרת בליטא, אני בטוח שהחיבור שלו עם סי.ג'יי האריס וניב משגב יהיה מיידי. הם ישלימו אחד את השני בצורה הטובה ביותר ויהפכו לקו אחורי מהטובים בליגה".
שרף הוסיף: "קייבר שחקן מגרש פתוח מעולה שיכול לייצר לשאר השחקנים מצבי זריקה בתחילת ההתקפה. הוא גם יכול לקחת על עצמו את תפקיד הסקורר כשצריך".
גם נס ציונה הודיעו הבוקר על החתמה, כאשר הגארד הישראלי-אמריקאי, דאסטי האנאס, הצטרף. האנאס (29, 1.93) חתם לשנתיים בלב המושבה. אחרי שלא נבחר בדראפט 2017 עבר לשחק בג׳י-ליג - ליגת הפיתוח של ה-NBA - במדי קבוצת הבת של ממפיס. הוא שיחק במדיה במשך 3 עונות, וגם רשם ארבעה משחקים ב-NBA במדי הממפיס גריזליס.
בני הרצליה הודיעה היום על הארכת חוזהו של רוברט קרטר (29, 2.06 מ'), שימשיך בקבוצה לעונה נוספת.
2 צפייה בגלריה
דן שמיר
דן שמיר
המשכיות בהרצליה. שמיר
(צילום: gettyimages)
קרטר נפצע העונה במשחקי קדם העונה בכף ידו, עבר הליך שיקום ממושך וחזר לשחק בסוף מרץ. יחד עם קרטר הקבוצה הצליחה לנצח 6 מ-8 משחקיה האחרונים לפני הפלייאוף.
מאמן הקבוצה, דן שמיר: "אני מכיר את רוברט כבר כמה שנים, הוא שחקן ששיחק ברמות הביניים של הליגות המובילות באירופה והשם שלו תמיד הסתובב כמועמד אפשרי. שחקן מוכשר מאד, חכם ומגוון וממה שהתרשמתי מהשיחות איתו הוא מאד רוצה להראות מה פספסו פה בשנה שעברה כשהוא נפצע, ואני כמאמן והצוות שלי נעשה את המקסימום שכך יקרה העונה".