נשיא הפועל ת"א ומי שמחזיק ב-30 אחוז מהבעלות על מועדון הכדורסל, אבי זידנברג, הודיע היום (שני) על עזיבתו. זאת אחרי שעופר ינאי לקח על עצמו שליטה של 51 אחוז מבעלות המועדון.
זידנברג משמש משנת 2011 כחלק מקבוצת הבעלים של הפועל ת״א. ב-14 שנה האחרונות לפני כניסתו של ינאי ואחרי עזיבתו של ידידיה רפפורט בשנת 2020, הוא הגדיל את המעורבות שלו במועדון והפך לאיש החזק ביותר, זה שקיבל החלטות משמעותיות וגם הזרים מכיסו הפרטי מיליוני שקלים מדי שנה.
1 צפייה בגלריה
"זה הזמן שלי לשנות פאזה". זידנברג
"זה הזמן שלי לשנות פאזה". זידנברג
"זה הזמן שלי לשנות פאזה". זידנברג
(הטוויטר הרשמי של הפועל תל אביב)
בשנה האחרונה אחרי כניסתו של ינאי למועדון בזמן שמבנה הבעלות השתנה, ובעיקר בתקופה האחרונה זידנברג התחיל לשקול את צעדיו והמשך דרכו במועדון, עד ההחלטה שקיבל היום לעזוב.
"אני אדום בנשמה", הוא אמר בהסבר להחלטה. "ב-14 השנים האחרונות אני מלווה את מועדון הכדורסל ותומך בו. לאורך הדרך הארוכה שעברנו יחד לרבות רגעי אושר, שמחה, כאב, משברים, והישגים, וזאת תוך השקעת מיטב זמני, מרצי וכספי. במהלך השנה האחרונה עברנו תהליך מרשים של התבגרות, ו'קפיצת גדילה'".
"אני גאה בדרך שלנו ובהישגים ובטוח שנמשיך לצמוח ולנפץ תקרות זכוכית. העונה שהסתיימה הייתה מאד אינטנסיבית ומרגשת, רצופת אירועים, לרבות המלחמה הארורה, בנסיבותיה הקשות הקשר עם הקהילה התחזק מאד. התברכתי בזכות ללוות את חברי הקהילה שלנו ברגעים הקשים שלהם. עוצמת הקהילה שלנו לא מפסיקה לרגש אותי. יחד עם זאת הגעתי למסקנה שזה הזמן שלי לשנות פאזה ולאפשר לאנשים נוספים לקחת את ההובלה".
"אני לא הולך לשום מקום", סיכם זידנברג. "אני אומנם קח צעד אחורה מהמעורבות שלי בניהול השוטף של החברה אבל אמשיך לתמוך ולסייע ככל שאוכל. תודה שהענקתם לי את הזכות להיות לצדכם במסע הזה".
סין גאה להציג: כדורסלנית בת 17 בגובה 220
(סבאדיבות ONE)
פורסם לראשונה: 19:17, 01.07.24