אחרי יממה בדרכים, שכללה גם עצירה בבאזל, הגיעה הפועל חולון היום (שלישי) לצרפת, לקראת המשחק נגד דיז'ון, שייערך מחר בשעה 21:00. זהו המחזור השלישי מתוך שישה בשלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א, ואלופת ישראל, שנמצאת במאזן 2:0 אחרי הפסדים לשטרסבורג בחוץ והפועל ירושלים בבית, תהיה חייבת לנצח אותו כדי לשמור לעצמה סיכוי להיות בין שתי העולות לטופ 8, כפי שעשתה בשנתיים האחרונות.
אחרי הניצחון הגדול על הפועל ת"א בשבת, ערך המועדון ביום ראשון גיבוש לקבוצה שכלל בין היתר ארוחה משותפת של כל השחקנים והצוות, במטרה להגיע לשלבים המכריעים של העונה שכולם מכירים זה את זה טוב יותר. מלבד פרדריק בורדיון, שכזכור ייעדר ממשחק פעיל במשך חודשיים בשל פגיעה בקרסול, יעמוד סגל מלא לרשות גיא גודס והצוות המקצועי.
1 צפייה בגלריה
גודס
גודס
גודס
(צילום: FIBA PHOTOS)
גודס התייחס למשחק הגורלי: "משחק מאוד משמעותי וחשוב מבחינתנו מול קבוצה מצוינת, אתלטית ואגרסיבית, אבל אנחנו יוצאים עם ביטחון שאנחנו יכולים לעשות את זה. זה יהיה מאמץ קבוצתי אדיר שנצטרך כדי להביא את הניצחון החשוב שאנחנו צריכים".
שון דאוסון, שהיה המצטיין נגד הפועל ת"א, יקווה להמשיך את המומנטום והכושר המצוין שלו, ולראשונה העונה להיות פקטור משמעותי במפעל האירופי עבור הסגולים. "מצפה לנו משחק שלא צריך לציין את החשיבות שלו", אמר הסווינגמן והוסיף: "אנחנו חייבים לשחק אינטנסיבי ונכון לאורך כל המשחק, לשמור על ריכוז מקסימלי כדי לחזור עם ניצחון".