אוהדי נבחרת ישראל בכדורסל
(באדיבות ONE)
נבחרת ישראל הפסידה היום (שני) 85:76 לפולין במשחק השלישי של היורובאסקט ומאזנה עומד עכשיו על 1:2 לפני המשחק מול סרביה החזקה בשלישי וצ'כיה בחמישי.
ניצחון אחד בשני המשחקים הנותרים יספיק לישראל כדי לעלות לשלב הבא. בנוסף, יש תרחיש נוסף שיכול להעלות את ישראל לשמינית הגמר עוד לפני המשחק מול צ'כיה. זה יקרה אם הצ'כים ינצחו את הולנד החלשה, סרביה תגבור על פינלנד, פולין גם תנצח את הולנד וצ'כיה את פינלנד.
1 צפייה בגלריה
מתאוש פוניטקה שחקן נבחרת פולין מול יובל זוסמן שחקן נבחרת ישראל
מתאוש פוניטקה שחקן נבחרת פולין מול יובל זוסמן שחקן נבחרת ישראל
כואב מאוד את ההפסד. זוסמן מול פוניטקה
(צילום: EPA)
ים מדר אמר אחרי המשחק: "לא עצרנו את סלוטר שעשה סלים גדולים והשאיר את היתרון אצלם. אנחנו נקלעים לפיגור ושמים את עצמנו במצב קשה שאנחנו צריכים לרדוף אחרי היריבה. הנבחרת לא מביאה לידי ביטוי את כל הפוטנציאל. אנחנו לא משחקים בריווח כמו שצריך ולא מביאים את עצמנו לתרגילים ולזריקות שהם אוהבים. כל אחד עושה את מה שהוא טוב בו ואנחנו מנסים לאלתר. זה לא יעבוד. אנחנו יושבים בווידאו ורואים את המשחק. אנחנו צריכים להתכונן לסרביה, משימה לא קלה. אנחנו צריכים לשכוח מהטעויות היום ולהתכונן כמו שצריך".
יובל זוסמן, שהוביל את הקלעים עם 18 נקודות, אמר: "היינו צעד אחד אחורה לאורך כל המשחק. איבדנו את המומנטום וקצת את האנרגיות שלנו. אני שמח במקום מוגבל על מה שעשיתי, ההפסד הזה הרבה יותר כואב לי, הייתי שמח אם לא הייתי משפיע והיינו מנצחים. אני לא יודע מה עובר בראש של דני אבל ככל שאתה שחקן יותר טוב אז קבוצות שמות עליך יותר דגש, במיוחד אחרי שני המשחקים האחרונים שלו".
המאמן גיא גודס הוסיף: "התחלנו לא טוב את המשחק, לא עשינו עבודה טובה על סלוטר, זו הייתה אחת המטרות שלנו, לעצור אותו. קיבלנו סלים קלים ואנחנו צריכים להשתפר בנושא הזה. פתחנו רכים, נתנו סלים קלים, שם אנחנו צריכים לתת דגש. היום זה לא היה היום של דני, הוא לא נכנס למשחק, היה לו קשה מאוד".
פורסם לראשונה: 17:31, 05.09.22