זר חדש בסגול: הפועל חולון הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של הגארד אלייז'ה מיטרו-לונג.
מיטרו-לונג (27, 1.87 מ'), יליד קנדה שמחזיק גם באזרחות יוונית, מגיע לחולון מפריסטרי היוונית שם שיחק לצידו של ג'ו רגלנד ויחד הגיעו לפיינל פור של ליגת האלופות. בעונה האחרונה העמיד השחקן ממוצעים של 10.1 נק', 2.2 ריב' ו-2.3 אסיס' ב-21 דקות למשחק בליגה היוונית, ו-8.7 נק' 1.7 ריב' ו-1.9 אס' בצ'מפיוס ליג ב-19.7 דקות למשחק בליגת האלופות.
1 צפייה בגלריה
אלייז'ה מיטרו-לונג
אלייז'ה מיטרו-לונג
זר חדש בסגול. מיטרו-לונג
(צילום: הפועל חולון)
פריסטרי היתה קבוצתו הרביעית ביוון כשקודם לכן שיחק בפאוק סלוניקי, אפולון פטרס ואריס סלוניקי. את קריירת המכללות שלו סיים ב-UNLV היוקרתית עם ממוצעים של 12.6 נק', 3.4 אס', 3.3 רב' ו-1.7 חט' למשחק.
מאמן הקבוצה, גיא גודס, אמר: "שמחים על הצטרפותו של אלייז'ה. היה משא ומתן ארוך אבל בסופו אנחנו שמחים שהגיע אלינו ובחר בנו. אלייז'ה רכז/גארד שמביא הרבה אופי, קשיחות, קליעה והגנה. בשנה שעברה עזר לפריסטרי להגיע לפיינל פור של ה-BCL ואנחנו מאמינים שהשנה הוא יעזור להוביל אותנו למקומות שאנחנו רוצים להיות".
יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, אמר: "אנחנו ממשיכים לבנות במרץ את הקבוצה לעונה הקרובה ושמחים על צירופו של אלייז'ה. מדובר בשחקן עם פוטנציאל גדול שעשה עונה יפה עם פריסטרי. הוא מתאים מאוד ל-DNA של המועדון, ויכול לעשות אצלנו קפיצת מדרגה בקריירה שלו,כמו שעשו לא מעט שחקנים לפניו".