עכשיו זה רשמי: מכבי ת"א החתימה לשנתיים את אחד מכוכבי הפועל ת"א בעונה החולפת, ג'יילן הורד. הפורוורד הצרפתי-אמריקני (25, 2.03 מ'), שלבש את המדים האדומים בשנתיים האחרונות, למעשה חוצה את הכביש וישתכר כ-375 אלף דולר לעונה.
"אנחנו שמחים לצרף את ג'יילן הורד אלינו", אמר מאמן מכבי ת"א עודד קטש לאתר הרשמי של המועדון, "ג'יילן שחקן מגוון שהתקדם מאוד בעונה החולפת בליגה הישראלית וגם ביורוקאפ. הוא יתאים לקבוצה שאנחנו בונים ויעזור לנו בהשגת המטרות שלנו בליגה ובאירופה".
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א - מכבי ת"א
הפועל ת"א - מכבי ת"א
עובר למכבי ת"א. הורד
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
ג'יילן הורד
ג'יילן הורד
הורד במדים הצהובים
(צילום: באידובת מכבי ת"א)
הורד עצמו אמר: "אני אסיר תודה על המעבר ליורוליג עם מכבי ת"א, מועדון עם היסטוריה עשירה והישגים יוצאי דופן. אני רוצה להודות לכל המועדון על כך שזה יצא לפועל. אני אמשיך לעבוד קשה כדי להופיע ברמה הגבוהה ביותר ולתרום להצלחת הקבוצה".
בעונה החולפת לקח הורד חלק ב-16 משחקי עונה סדירה בליגה והעמיד ממוצעים של 16.7 נקודות ו-5.1 כדורים חוזרים לערב. בפלייאוף הוא תרם 12.6 נק' ב-66% לשתיים, 7.6 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים עם הגנה נהדרת מול שחקנים במגוון עמדות. הוא לא ירד מממוצע נקודות דו-ספרתי במפגשים עם מכבי ובסדרת הגמר הניב 13.6 נק' ו-8 ריבאונדים למשחק. ביורוקאפ לקח חלק ב-14 משחקים וסיים עם 16.1 נק' ו-5.1 ריבאונדים. הורד נמנה על הסגל המורחב של נבחרת צרפת, שנערכת בימים אלה למשחקים האולימפיים בפריז.
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
(באדיבות ONE)