הפועל ת"א מתחילה להתחבר: אמש (שלישי) רשמו האדומים ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות, הפעם 66:79 ביורוקאפ על גראן קנריה הספרדתית, במשחק ה"ביתי" בבולגריה. לאחר ארבעה מחזורים, זינקה סגנית האלופה הישראלית אל המקום הראשון בבית 1 (מאזן 1:3).
הקבוצה של סטפאנוס דדאס חזרה לארץ כבר הבוקר והחלה בהכנות למשחק הביתי הראשון שלה בזירה המקומית, בהיכל קבוצת שלמה (שבת, 20:00) מול בני הרצליה. כזכור, בתחילת השבוע, האדומים פתחו את משחקי ליגת העל עם ניצחון חשוב מקצועית ומוראלית על הפועל ירושלים, בפיס ארנה.
1 צפייה בגלריה
הפועל ת"א גראן קנריה
הפועל ת"א גראן קנריה
הפועל ת"א אמש, נגד גראן קנריה
(צילום: הפועל "שלמה" ת"א)
"ברור שזה ניצחון חשוב עבורנו", אמר דדאס בעקבות המשחק אמש. "שמרנו אותם על שבעה אסיסטים, עם 16 איבודי כדור - וזה די נמוך עבור קבוצה כמו גראן קנריה. הניצחון לא רק מעיד על הפוטנציאל שלנו, אלא גם מבטא את הכדורסל שאנחנו משחקים לאחרונה. אנחנו שמחים על הניצחון הזה. עכשיו הפנים שלנו קדימה ליום שבת, יש לנו משחק ביתי בדרייב אין מול הרצליה, אנחנו לא יכולים לחכות יותר לראות את האוהדים שלנו. גם למשחק הזה נצטרך להיות מוכנים כקבוצה".
גם הפעם פטריק בברלי הוביל את האדומים עם ערב מצוין שכלל 15 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. אליו הצטרף תומר גינת שסיים עם 14 נקודות. ג׳ונתן מוטלי התקשה להיכנס לקצב המשחק, הגנתית והתקפית, וסיים עם 8 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-17 דקות.
בן בנטיל ששוב לא נרשם למשחק (בפעם השלישית ברציפות) ביקש לשהות ביוון במהלך ההתמודדות, וקיבל אישור. בקבוצה מבהירים שהוא צפוי לחזור ארצה ואף צפוי לקחת חלק במשחק נגד בני הרצליה, אם כי נראה שהצדדים בדרך לפרידה והשחקן, כפי שפורסם ב-ynet מבוקש על ידי מילאנו והכוכב האדום.
שחקן נוסף שלא מרוצה ממעמדו הוא נועם יעקב. הרכז בן ה-19 קיים שיחות בנושא עם הצוות המקצועי, במהלכן נאמר לו שהוא רשאי לחפש קבוצה אחרת.