בהפועל חולון הודיעו היום (רביעי) על החתמתו של קווין הרווי על חוזה עד סיום העונה, זאת בתגובה לפציעתו של ג'סטין סמית'. הפורוורד מגיע מרג'יו אמיליה האיטלקית והקבוצה של עמית שרף תהיה תחנתו הרביעית באירופה.
הרווי (27, 2.07 מ'), העמיד העונה ממוצעים של 15.7 נק', 5.4 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים ב-25 דקות למשחק. תחנתו הראשונה באירופה הייתה לקומוטיב קובאן הרוסית, לחר מכן עבר לוירטוס בולוניה האיטלקית איתה זכה ביורוקאפ.
2 צפייה בגלריה
קווין הרווי
קווין הרווי
חיזוק משמעותי לעמדות הפנים. הרווי
(צילום: הפועל חולון)
"שמח שהצלחנו להחתים שחקן בפרופיל גבוה בדמותו של קווין הרווי", אומר שרף. "קווין ישחק בשתי עמדות הפנים, ייתן לנו גם קליעה ויצירה וגם יכולת סיום בצבע. מדובר בשחקן עם אנרגיות מדהימות, ששיחק בקבוצות איכותיות, עם ניסיון ויכולת מוכחת ביורוקאפ ואני בטוח שיתחבר במהרה לקבוצה ולקהל. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות להנהלת המועדון שהגיבה במהירות לפציעה של ג'סטין ואיפשרה להחתים שחקן בסדר גודל של קווין".

אכזבה בחולון: "היינו צריכים לשמור בצורה יותר אגרסיבית"

בקבוצה לא היה הרבה לומר על ההפסד אתמול (שלישי) 74:65 לפרומתיאס היוונית, מלבד לציין את העובדה ש"חסרונו של ג'סטין סמית' הפצוע בלט מאוד". לפני שנודעה חומרת הפציעה, פינטזו הסגולים על ניצחון "ביתי" נוסף (כעת המאזן בהונגריה כבר לא מושלם עם, שלושה ניצחונות בארבעה משחקים) שיוציא אותם לפגרה מליגת האלופות במאזן של 1:2, אך זה לא קרה.
ההתקפה של חולוניה נתקעה, הסקור הנמוך לצד 10 שלשות בלבד מתוך 31 ניסיונות (32.3 אחוז), העובדה ששלושה שחקנים בקו הקדמי יחד לא קלעו את מה שנתנאל ארצי קלע היוו את הסיבות העיקריות להפסד. הפורוורד נכנס לוואקום וסיים עם 18 נקודות, 7 ריבואנדים ו-3 אסיסטים. דרו קרופורוד, יותם חנוכי (שקלע רק ברבע האחרון) והנס וואנווין הניב 17 בלבד. ניב משגב, שנקלע לבעיית עבירות מוקדמת, השאיר את סי. ג'יי האריס לבדו עם ברנס, כששון דאוסון קלע 18 משלו, כשהיוונים טיפלו בהאריס מצוין.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון נתנאל ארצי
שחקן הפועל חולון נתנאל ארצי
מהבודדים שתיפקדו בחולון. נתנאל ארצי
(האתר הרשמי של פיב"א)
"המשחק היה מאוד פיזי מהדקה הראשונה", אמר ארצי בסיום. "החטאנו כמה זריקות חשובות, זריקות טובות שהיינו צריכים לקלוע. מהצד השני, היינו צריכים לשמור בצורה יותר אגרסיבית. אני חלק מקבוצה שמנסה לעשות הכל בלי ג'סטין, ואני מקווה שהוא יחזור מהר לפרקט, בריא כמובן. עכשיו נרים את הראש וננסה להיות טובים יותר בפעם הבאה".
"היינו פיזים בהגנה, אבל בהתקפה החטאנו בגלל זה", אמר עמית שרף. "ברבע הראשון הוצאנו אותם מסגנון המשחק שלהם, הם שיחקו לידיים שלנו. הם קבוצה מוכשרת שלא יכולה לבזבז את ההגנה כמו שאנחנו עשינו. אני נותן להם את הקרדיט, אנחנו לא היינו איפה שהיינו אמורים אחרי הרבע הראשון".
"הייתי בטוח שבשלב מסוים האנטר הייל ואנטוני קוואן יקלעו את המספרים שהם מראים בדרך כלל, וזו יכולה להיות מלכודת", הוסיף שרף. "עשינו את העבודה רק במחצית הראשונה. ידענו שג'סטין לא יהיה שם בצבע ונצטרך את הפורוורדים וזריקות שהגבוהים יעשו. עכשיו נתרכז בליגה ואחרי הפגרה ננסה לנצח ביוון את א.א.ק ואז את פרומתיאס. הבית פתוח, שלוש קבוצות ילחמו על המקום עד המשחק האחרון וזה יהיה אתגר גדול בשבילנו".
פורסם לראשונה: 11:25, 07.02.24