הפועל ירושלים סימנה אתמול (חמישי) וי על המשימה השבועית אחרי שהשיגה ניצחון חוץ חשוב 70:85 על גלאטסראיי בליגת האלופות ועלתה למאזן 1:3, אבל הראש של המועדון כבר במשחק הליגה הקרוב ביום שלישי מול מכבי רמת-גן כשהחשש הוא שרק שני זרים יסכימו להגיע ארצה.
בעקבות הניצחון הכפול על גלאטסראיי הפועל ירושלים הבטיחה קודם כל כבר את הכרטיס לשלב הפליי-אין, אבל המטרה המרכזית היא לרשום ניצחון על פאוק סלוניקי בעוד כשבועיים בבלגרד ואם להיכנס לחישובים אז האדומי צריכים לנצח בהפרש של שלוש נקודות ומעלה כדי להבטיח את ראשות הבית.
1 צפייה בגלריה
בלייזר
בלייזר
בלייזר. בירושלים מרוצים
(צילום: FIBA PHOTOS)
"אני שמח שעשינו עבודה טובה", אמר עוז בלייזר, "היינו אנחנו בהגנה, זה ניצחון חשוב שלנו להמשך. אנחנו רוצים לסיים את הבית עם עוד שני ניצחונות. אנחנו חוזרים לארץ השבוע, שמחים לחזור הביתה אחרי תקופה ארוכה פה בחו"ל, הלוואי שיהיה אפשר לראות אוהדים איתנו במשחקים״
למרות שהתאריך של משחק הליגה נקבע כבר לפני מספר ימים, במועדון החליטו לא להתעסק בכל נושא החזרה ארצה כדי לא להעסיק את הראש של השחקנים בחזרה עצמה מתוך רצון להתמקד אך ורק בהכנות למשחק מול גלאטסראיי.
למרות זאת, בשבועות האחרונים נעשו לא מעט גישושים אצל השחקנים הזרים כולל שיחות רקע על המצב הביטחוני בארץ זאת כדי לנסות לשכנעם להגיע ארצה מבלי לחשוש. אין ספק שעצם זה שרק שני שחקנים בלבד חוזרים ארצה מהפועל ת"א- ג'יילן הורד וקייל אלכסנדר- ישפיעו על ההחלטה גם אצל השחקנים של הפועל ירושלים.
החשש העיקרי כרגע בירושלים זה שלפי השיחות המקדימות רק שני זרים יסכימו להגיע ארצה וכל השאר ישארו בבלגרד. בקבוצה יצטרכו לקבל החלטה גם לגבי ההמשך, אם לפצל את הקבוצה כשחלק יגיעו למשחקים ארצה וחלק ישארו בבלגרד או לשחרר את השחקנים הזרים שלא יסכימו להגיע ובמקומם להחתים שחקנים אחרים, או לחילופין להשאיר את הסגל הקיים ולהחתים שחקנים נוספים שלפחות ייקחו חלק במשחקים בארץ.