האם מכבי ת"א תיענש על כוונתה לעלות ללא זרים לצמד המשחקים הקרוב בליגת העל? לאחר שהצהובים המריאו אצרה ללא שחקניהם הזרים, מינהלת הליגה שלחה להם היום (שישי) מכתב חריף בו הבהירה כי עליהם להופיע למשחקי ליגת העל עם הסגל וההרכב החזק ביותר, זאת בהתאם לסעיף המופיע בתקנון המינהלת.
במינהלת התריעו כי אם הצהובים יעלו ללא הזרים, עלולים להינקט נגדה צעדים משמעתיים, כאשר התקנון קובע כי במקרה כזה, שתפר אותו עומד בפני קנס כספי.
2 צפייה בגלריה
במינהלת דורשים כי הקבוצה תגיע בסגל החזק ביותר. שחקני מכבי ת"א
במינהלת דורשים כי הקבוצה תגיע בסגל החזק ביותר. שחקני מכבי ת"א
במינהלת דורשים כי הקבוצה תגיע בסגל החזק ביותר. שחקני מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
על אף שהפועל ת"א והפועל ירושלים שיחקו ללא כל הזרים שלהן במשחק אחד או יותר, במינהלת טוענים כי בשבועות האחרונים החששות מהמצב הביטחוני ירדו מסדר היום, והזכירו למכבי ת"א כי היא כבר עלתה למשחק הליגה נגד בני הרצליה עם חלק משחקניה הזרים.
כאמור, על אף שמכבי ת"א ניסו להימנע מהסיטואציה, בסופו של דבר הם המריאו ארצה מבלגרד ללא שחקניהם הזרים ויעלו למשחק הביתי מחר נגד הפועל חיפה (19:20) עם רומן סורקין, תמיר בלאט, ג'ייק כהן, ג׳ון דיברתולומיאו, רפי מנקו, שחר דורון ורועי בכר כשבנוסף יעבו את הסגל שני שחקנים מהנוער.
2 צפייה בגלריה
בראון והחברים
בראון והחברים
הזרים נשארים בבלגרד
(צילום: Djordje Kostic and Dragan Tesic)
על אף שהפועל ת"א והפועל ירושלים שיחקו גם הן ללא כל הזרים שלהן במשחק אחד או יותר, במינהלת טוענים כי בשבועות האחרונים החששות מהמצב הביטחוני ירדו מסדר היום, והזכירו למכבי ת"א כי היא כבר עלתה למשחק הליגה נגד בני הרצליה עם חלק שחקניה הזרים.בערב המשחק. השחקנים הביעו אי-רצון להיפרד מהמשפחות שלהם שנשארות בבלגרד בזמן החג הנוצרי ולכן לא רוצים להגיע לארץ.
במועדון מאוד חששו מהסיטואציה הזו, בטח אחרי שראו היטב מה קרה להפועל ירושלים בשני המשחקים הראשונים שהיא הופיעה ללא הזרים שלה, מה גם שהדבר יכול מאוד להכעיס את האוהדים שלראשונה יראו את הקבוצה שלהם באולם הביתי.
ממכבי ת"א נמסר: "אמש בסיום משחק היורוליג, השחקנים הזרים שוחחו עם הנהלת הקבוצה והודיעו על החלטתם שלא להגיע היום לישראל. הקבוצה תשחק את שני המשחקים הקרובים עם הסגל הישראלי שלה".