הפועל גליל עליון הודיעה היום (שלישי): רועי הובר ממשיך לעונה נוספת בקבוצה. זו העונה השנייה ברציפות שלו במועדון הצפוני והשלישית סך הכל בה ילבש את המדים האדומים, מה שכונה על יד השחקן כ"מהלך טבעי" עבורו.
הרכז (26, 1.88) סיכם על המשך דרכו במועדון, לאחר עונה טובה מאוד בליגת העל. למרות שהיה מושבת במשך חודשיים בגלל פציעה ביד, הובר היה מהגורמים המרכזיים להצלחה של הקבוצה בעונה החולפת, שכזכור סיימה במקום החמישי בבית העליון.
1 צפייה בגלריה
הפועל גליל עליון רועי הובר מכבי ת"א ג'רל מרטין
הפועל גליל עליון רועי הובר מכבי ת"א ג'רל מרטין
רועי הובר
(צילום: עוז מועלם)
הרכז שיחק בממוצע 29.1 דקות, קלע 10.7 נקודות ומסר 6.1 אסיסטים למשחק. במשחקים בהם הובר שיחק עמדה הקבוצה על מאזן של 11 ניצחונות מול 10 הפסדים (בעונה הסדירה). משחק השיא של הרכז היה בחוץ נגד נס ציונה, שם הוא קלע 23 נקודות (וביניהן הנקודות שלקחו את המשחק להארכה) ומסר 10 אסיסטים. במהלך העונה זומן השחקן לסגל נבחרת ישראל ואף לבש לראשונה את המדים הלאומיים.
מאמן הקבוצה, ברק פלג: "מבחינתי להשאיר את הובר זה להשאיר את אחת הדמויות הכי חשובות בקבוצה. הוא הרגל והציר המרכזי שעליו נבנית הקבוצה. הוא נכס מקצועי עבורנו, אבל יותר מכך הוא נכס אנושי למועדון, ואני תמיד רוצה אותו איתי".
השחקן התייחס להמשכיות וגם לציפיות לקראת העונה הבאה: "אני שמח על ההמשכיות בגליל לעונה נוספת, זה מהלך טבעי עבורי, במועדון שקיבל אותי בזרועות פתוחות. מקווה שבשנה הבאה נוכל לעשות עוד עונה טובה ולהתקדם עוד צעד קדימה".