לפני כשלושה שבועות האריך רומן סורקין את חוזהו במכבי ת"א, ואחרי שבמשך שבועיים, כולל בגמר הגביע נגד הפועל ירושלים, הוא סוג של "נעלם" - הגיע המשחק נגד באיירן מינכן, בו קלע הסנטר 8 נקודות והיה חלק מהרבע האחרון המצוין של הצהובים ב-82:90 הביתי.
הערב (חמישי, 22:00) סורקין והצהובים ינסו לחבר שני ניצחונות רצופים ביורוליג, אך זה לא יהיה פשוט. היריבה שממול: מונאקו, החמישית בטבלה. "ננסה לקחת את האנרגיות מסוף הרבע האחרון במשחק הקודם", אמר סורקין. "עשינו את החושבים שלנו, ראינו וידאו כדי לתקן ונבוא מוכנים".
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א רומן סורקין עם ג'יילן אדאמס
שחקן מכבי ת"א רומן סורקין עם ג'יילן אדאמס
משחק חוץ קשה. סורקין
(צילום: עוז מועלם)
מכבי ת"א מדורגת שמינית (12:13) וכל ניצחון הוא קריטי עבורה, בטח כשנותרו תשעה מחזורים לסיום העונה הסדירה. "איך אני רואה את הכושר שהקבוצה נמצאת בו? אנחנו בכושר טוב, המשחק האחרון יכול להעיד על זה", המשיך סורקין. "כל משחק חשוב לנו בליגה שהיא ממש צפופה, נעשה הכל כדי לנצח".
סורקין, שבדרך כלל נמצא עם סגל נבחרת ישראל בשבועות בהן אין משחקי יורוליג, זכה לשבוע מנוחה בשל אותם צמד מפגשים נגד פינלנד וסלובניה שהיו חסרי משמעות, אחרי שהנבחרת איבדה סיכויים להפעיל לאליפות העולם. על שבוע המנוחה, הפעם בקבוצה, הוסיף הסנטר: "עבדנו על הדברים שלנו, על הריבאונדים, מה שהיה חשוב לנו מהמשחק הקודם. עבדנו על עצמנו בעיקר. אנחנו באים מוכנים".