הפועל ירושלים קיימה הערב (רביעי) את האימון המסכם לקראת המשחק הפותח של הסיבוב השני בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א, מחר (חמישי, 20:30), נגד גלאטסראיי. ההתמודדות שהייתה אמורה להתקיים באיסטנבול, הועתקה מסיבות בטחוניות לאולמה הביתי של איגוקאה ("ננאד בוסטינץ'"), בבוסניה.
שחקניו של אלכסנדר דז'יקיץ' סיימו את הסיבוב הראשון עם מאזן חיובי של הפסד מול שני ניצחונות, אחד מהם מול גלאטסראיי, שניפק מותחן שהוכרע רק בתום הארכה (96:99). מהצד השני, הקבוצה הטורקית, שנאלצה לוותר על משחק ביתי, מגיעה למפגש אחרי שהשיגה ניצחון בכורה בליגת האלופות על בנפיקה (78:98), ואחרי שצברה בכל המסגרות ארבעה הפסדים בחמשת משחקיה האחרונים.
3 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים אימון
הפועל ירושלים אימון
הפועל ירושלים באימון המסכם בנאנד בוסטניץ'
(צילום: באדיבות המועדון)
3 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים אימון
הפועל ירושלים אימון
לפתוח את הסיבוב ביד ימין. השחקנים של דג'יקיץ' בהכנות אחרונות
(צילום: באדיבות המועדון)
במהלך היום התבשרו בקבוצה כי במסגרת הפעימה השישית של שחרור החטופים מעזה, שוחרר גם אופיר אנגל בן ה-17, אוהד הקבוצה שנחטף ב-7 באוקטובר מקיבוץ בארי. "הבנתי שהוא חזר היום", אמר יובל זוסמן באימון המסכם. "אי אפשר שלא להתרגש. מקווה שהוא חזר בריא ושלם, בגוף ובנפש". עוז בלייזר הוסיף: "אנחנו שמחים לשמוע שאופיר חזר הביתה, ובתקווה שכולם יחזרו הביתה בקרוב".
אופיר אנגל, בן 17 מרמת רחל, הוא אחד מתשעה בני נוער וילדים שנותרו עד היום בשבי חמאס, והוא הצטרף ל-61 הישראלים ששבו הביתה מאז החל שחרור השבויים בשישי שעבר.
3 צפייה בגלריה
אופיר אנגל
אופיר אנגל
חזר הביתה. אנגל
בשבת של ה-7 באוקטובר הוא ביקר אצל חברתו יובל שרעבי, בקיבוץ בארי. כשהמחבלים פרצו לבית המשפחה הם הפרידו בין הנשים והגברים ולקחו איתם את יוסי שרעבי, עמית שני ואת אופיר. אוהד נוסף של הקבוצה שעדיין נמצא בשבי, הוא הירש-פולין בן ה-23, שבמהלך השבת השחורה היה במסיבה נובה ברעים.