קטש: ״לורנזו נותן לנו הרבה ביטחון״
(באדיבות ONE)
מכבי ת"א פתחה אתמול (שבת) את עונת 2022/23 בליגת העל עם 87:95 ביתי מול עירוני נס ציונה. ג'רל מרטין בלט עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים, רומן סורקין, שלא שותף בכלל ביורוליג בחמישי, תרם 21. לעומתם לורנזו בראון היה שקט עם 4 נקודות ו-5 אסיסטים. את המפסידה הובילו טיילר ביי עם 25 נקודות ו-5 ריבאונדים, שאק ביוקנן תרם 23.
דארן היליארד נפצע במהלך המשחק בברכו ולא חזר לשחק. עדיין לא ברור אם יצטרך לעבור צילום. בכל מקרה הוא ייבדק בראשון. הגארד האמריקאי סבל מפציעה לא פשוטה בעונה שעברה בבאיירן בעונה שעברה.
2 צפייה בגלריה
מקווים שהפציעה לא חמורה מדי. קטש והיליארד
מקווים שהפציעה לא חמורה מדי. קטש והיליארד
מקווים שהפציעה לא חמורה מדי. קטש והיליארד
(איציק בלניצקי, ONE)
מאמן מכבי ת"א עודד קטש אמר: ״התחלנו את המשחק טוב, ולצערי באיזשהו שלב התחלנו לשחק את התוצאה ולא את המשחק. כמו שחווינו מתחילת העונה יש ירידה באנרגיות ובריכוז. במחצית אמרתי לשחקנים שאנחנו לא יכולים לשחק על התוצאה, אלא בדרך הנכונה. אנחנו לא מספיק עקביים ומתואמים. אפילו לורנזו, עם כמה שהוא חכם ועם ניסיון, יש תנועות שעדיין לא באות לו בטבעיות, אבל זה דברים שיגיעו לו עם הזמן".
על הישראלים סורקין וזיו, שלא שיחקו מול ז׳לגיריס, אמר קטש: "לא הייתי צריך את המשחק היום כדי לדעת שהם שחקנים טובים. מבחינתנו זה עונה ארוכה ומן הסתם שנראה שחקנים משתלבים. זה רוסטר אחר בגלל החוקים השונים ולכן צריך להתאים וגם לנהל דקות ורוטציות. צריך לנהל את הדבר הזה בחוכמה וברגישות. יש המון שיקולים עם איזה שחקן לשחק ומתי, ומי יישב, ואנחנו עושים את השיקול הכללי. אני שמח בשביל יפתח ורומן".
על הפציעה של דארן היליארד, שקיבל מכה בברכו במהלך הרבע השני ולא חזר לשחק, אמר קטש: "אני מקווה מאוד שהוא בסדר. דארן חשוב לנו, הוא מביא לנו עוד משהו התקפי, הוא גם התחיל את המשחק טוב. אני באמת מחזיק אצבעות, גם בשבילנו, אבל גם בשבילו. הוא חזר מפציעה וקשה וחווה פציעות בקריירה, אני מקווה שזה כלום, ואם כן אז משהו מינימלי".
2 צפייה בגלריה
היה חסר לקבוצה שלו משהו. חסין
היה חסר לקבוצה שלו משהו. חסין
היה חסר לקבוצה שלו משהו. חסין
(איציק בלניצקי, ONE)
מאמן נס ציונה אלעד חסין: "משחק ראשון לא רע שלנו. היו דקות טובות ופחות טובות, היה חסר לנו את הקווץ' הזה בסוף. אבל אנחנו צריכים ללמוד לעשות את זה, זה דורש עבודה ותיאום, לוקח זמן עד שדברים נדבקים. תומר (לוינסון) הוא בעיניי פרויקט גם שלי וגם שלנו כמערכת. בימים האחרונים יצא לי הרבה לעבוד ולדבר איתו, הוא לא מחפש תירוצים, הוא לוקח הזדמנות בשתי הידיים, הוא עשה משחק יוצא מן הכלל".
על די ג'יי קופר, שהשווה שיא ליגה עם 18 אסיסטים והוסיף גם 7 חטיפות, אמר חסין: "אנחנו יודעים שהוא יודע למסור, אבל אני רוצה ממנו עוד דברים. אני לא מרוצה מהביצוע שלנו בהתקפה ובהגנה".