שמחה גדולה לצד הקלה בהפועל חולון, אחרי ה-80:91 מול איגוקאה, הניצחון 0:2 בסדרה ועלייה לטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א. בשלב הבא תפגוש האלופה הישראלית קבוצה שהיא מכירה די טוב - הפועל ירושלים. המשחק הראשון ייערך בחולון ב-1 בפברואר, בעוד "הגומלין" בעיר הבירה ייערך ב-7 במרץ.
אוהדי הקבוצות הספיקו להריץ בדיחות על מקומות תיירותיים בשתי הערים לקראת צמד המפגשים המסקרן בזירה האירופית, כאשר זהות הבית המלאה, שיכלול גם את שטרסבורג (עליה גברה חולון בשנה שעברה ברבע הגמר), תוכרע בשבוע הבא במשחק מכריע בין פרישטרי מיוון (שפגשה את בני הרצליה בשלב הבתים) לדיז'ון הצרפתית. למעשה, ייתכן בית ישראלי-צרפתי.
3 צפייה בגלריה
בורדיון והחברים מאושרים
בורדיון והחברים מאושרים
בורדיון והחברים מאושרים
(צילום: FIBA PHOTOS)
חזרה למשחק של חולון בבוסניה. המשחק לא נפתח טוב מבחינת הסגולים, שמצאו את עצמם בפיגור מהיר ותחושה של משחק מספר שלוש בשבוע הבא בישראל. רק שמשהו השתחרר ברבע השני אצל שחקניו של גיא גודס, ומאז הם היו בלתי ניתנים לעצירה כל הדרך עד לסיום, שבישר על הגעה פעם שלישית ברציפות ל 16 האחרונות במפעל.
"התחלנו את המשחק פחות טוב, פחות מרוכזים בעיקר בצד ההגנתי. נתנו לאיגוקאה לקלוע הרבה סלים בצבע, וידענו שזה החוזק שלה", הסביר גודס מה קרה בהתחלה, "במחצית השנייה היינו יותר קשוחים, יותר מרוכזים. הצלחנו לעצור אותם על 35 נקודות שזה היה המפתח. מצד שני, השתחררנו התקפית, בעיקר במשחק המעבר. יצרנו סיטואציות של קליעה לשלוש. היה לנו מומנטום טוב שסחבנו ברבע השלישי, וזה עשה את ההבדל".
3 צפייה בגלריה
גודס
גודס
לא הסתיר את שמחתו בסיום. גודס
(צילום: FIBA PHOTOS)
גודס לא הסתיר את שמחתו מהתוצאה והוסיף: "ידענו שהמשחק השני יהיה יותר קשה. גם הנסיעה לפה היא יותר ארוכה, קשוחה קצת. דבר אחד בטוח: החבר'ה היו נחושים מאוד לגמור את הסדרה הזו, ועשינו את זה בצורה מצוינת. עכשיו צריך לחשוב קדימה ולראות איך מסיימים את הבית כשאנחנו בשני המקומות הראשונים כדי להיות בטופ 8".
פרדי בורדיון, שקלע 15 נקודות מתוכן ארבע שלשות רצופות בסיום, אמר: "זו הייתה נסיעה ארוכה של יומיים לפה. היינו מרוכזים במשחק, ידענו מה אנחנו צריכים לעשות. למרות הנסיעה, הייתה לנו מטרה עיקרית: לנצח במשחק ועשינו זאת. המשחק היה בהתחלה קשה, אבל עשינו את ההבדל עם כמה עצירות. הייתה לנו הזדמנות גם מקליעה לשלוש, ואני שמח על זה כי אני מתאמן על זה כל יום".
3 צפייה בגלריה
ג'ונס ודלטון בטירוף על הספסל
ג'ונס ודלטון בטירוף על הספסל
ג'ונס ודלטון בטירוף על הספסל
(צילום: FIBA PHOTOS)
לחולון מצפה עוד משחק נוקאאוט השבוע כשתארח בשבת (19:30) את הפועל חיפה ברבע גמר הגביע. העובדה שאינה זקוקה למשחק מספר שלוש כאמור, תעזור לה במנוחה החל משבוע הבא.