הפועל ירושלים הודיעה היום (שני) על צירופם של שלושה שחקנים שיחזקו את הקבוצה במשחקי הליגה הקרובים: אקס מכבי ת"א והפועל חולון הפורוורד ג'ו אלכסנדר, הסנטר סטורם וורן והגארד ארד הררי. הפועל ירושלים רשמה למשחקים גם את מנהל הקבוצה עדי כהן-סבן, שפרש בדצמבר 2022 וכעת ישוב לפרקט. מחר תשחק ירושלים נגד מכבי ר"ג.
השלושה חתמו על חוזה זמני, לחודש הקרוב, והצטרפו לאימוני הקבוצה כבר אתמול. הם יטלו יחלק בסגל המשחקים הקרובים של הפועל ירושלים, יחד עם עוז בלייזר, יובל זוסמן, אור קורנליוס, גבי צאצאשוילי, אפק אמסלם ואילון פולג. את הסגל ישלימו עדי כהן-סבן ובוגרי מחלקת הנוער ניר פרי ועמיעד ינאי.
1 צפייה בגלריה
ג'ו אלכסנדר
ג'ו אלכסנדר
חוזה קצר טווח. אלכסנדר
(צילום: טל שחר)
כידוע, בעקבות המצב הביטחוני, תעלה מחזיקת הגביע למשחקים נגד מכבי ר"ג והפועל אילת ללא שבעת שחקניה הזרים וללא מאמנה אלכסנדר דז'יקיץ', שיישארו בבלגרד לקראת משחקה הבא של הקבוצה באירופה.
ל-ynet נודע אמש כי הקבוצה סיכמה עם דז'יקיץ' ושנייים מהשחקנים הזרים כי ישובו ארצה לקראת המשחקים, אך בעקבות הפיגוע בירושלים ביום חמישי שעבר, בו נרצחו ארבעה ישראלים, הם חזרו בהם ונשארו בבלגרד.
בנוסף, בהפועל ירושלים מנסים לחזק את הסגל הישראלי ונמצאים בימים האחרונים במו"מ מתקדם עם גרנאדה בנוגע לצירופו של יפתח זיו. לפני כשבועיים פורסמו דיווחים בספרד על כך שזיו בדרך החוצה מקבוצתו. הרכז הישראלי, שחתם הקיץ בקבוצה הספרדית, לקח חלק בשבעת המשחקים הראשונים של העונה - במהלכם קיבל 17.5 דקות בממוצע ורשם 5.3 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים. בארבעת המשחקים האחרונים נותר על הספסל ולא שותף כלל.
פורסם לראשונה: 18:59, 04.12.23