מכבי ת"א ערכה היום (רביעי) את אימונה המסכם בארץ לפני ההמראה לבלגרד, שם תתארח מחר (חמישי, 20:00) אצל הכוכב האדום במסגרת המחזור ה-29 ביורוליג.
הצהובים, שמדורגים במקום התשיעי עם מאזן 13:15, מגיעים למשחק במצב רוח מרומם אחרי שהשלימו שני ניצחונות רצופים ביורוליג על אלבה ברלין וז'לגיריס קובנה, ובזירה המקומית גברו על הפועל ירושלים. הקבוצה המריאה לבלגרד בסגל מלא, כשהיחיד שצפוי להיעדר הוא רומן סורקין שסוחב עוד פציעה מחלון הנבחרת בסוף פברואר.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ג'יימס ווב מול שחקן הכוכב האדום בלגרד מילוש תאודוסיץ'
שחקן מכבי ת"א ג'יימס ווב מול שחקן הכוכב האדום בלגרד מילוש תאודוסיץ'
תאודוסיץ' מול ווב במשחק הקודם בין הקבוצות
(EPA/ANDREJ CUKIC)
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
בונה על שיפור משחק ההגנה. קטש
(צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)
"בהכנות למשחק ראינו את המשחק הקודם", אמר המאמן עודד קטש. "באמת התקשינו. לא יודע אם זה היה קשור למשהו מקצועי או שזה הייתה עייפות, כי היינו אז בשבוע כפול והייתה עייפות מאוד גדולה וגם לא היינו מרוכזים. לנצח בחוץ באווירה כזאת יהיה הרבה יותר קשה ולכן אנחנו צריכים להגיע מוכנים. אני מסכים שאנחנו במקום יותר טוב ממה שהיינו לפני חודש, אבל יש לנו עוד הרבה מה להשתפר, ואנחנו צריכים להשתפר כדי לעמוד במטרות שלנו. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב בהרבה מאוד מובנים. אנחנו צריכים להיות יותר עקביים הגנתית".
מנגד, היריבה אותה מאמן האקס יאניס ספרופולוס, מדורגת במקום ה-16 בטבלה עם מאזן 18:10, והיא מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים ביורוליג, לבאיירן מינכן ומונאקו.
למרות היכולת הרעועה של המארחת, במכבי לא מקלים ראש בעקבות ההיסטוריה כשהניצחון האחרון של הצהובים בחוץ על הכוכב האדום בלגרד היה אי שם ב-2013. החדשות המעודדות עבור הצהובים הגיעו אחרי שהתברר שהכוכב המקומי, מילוש תאודוסיץ', שבמפגש הקודם הצטיין עם 27 נקודות ו-14 אסיסטים, פצוע ולא צפוי לקחת חלק במשחק.