רגע לפני שיתחילו את המסע האירופי שלהן, מכבי ת"א והפועל חולון ייפגשו מחר (שישי, 15:10) במסגרת חצי גמר גביע ווינר באולם הטוטו בחולון. הצהובים ישחקו בחמישי הבא מול וילרבאן במשחק "ביתי" בבלגרד במחזור הראשון של היורוליג, והסגולים יתארחו אצל וירצבורג הגרמנית כבר בשלישי במסגרת ליגת האלופות של פיב"א.
מכבי ת"א שיחקה בסך הכל משחק רשמי אחד כשהביסה את קריית אתא ברבע הגמר בשלישי. הצהובים נהנו ממשחק טוב של רוקאס יוקובאיטיס (15 נקודות), תמיר בלאט (14) ורומן סורקין (12). האלופה תחסר את ווניין גבריאל הפצוע. אשתקד הפסידה הקבוצה של עודד קטש להפועל ירושלים במעמד הגמר, ובקרב השחקנים ישנו רצון הפעם לתקן ולזכות בתואר הראשון של העונה.
1 צפייה בגלריה
גודס
גודס
"אנחנו פצועים וחבולים". גודס
(צילום: יאיר שגיא)
בחולון רואים במשחק מחר כאינדיקציה ראשונה לגבי הסגל המסקרן שנבנה הקיץ ואיך יתחבר מול קבוצה תחרותית. יחד עם זאת, חולוניה תחסר שני שחקני מפתח מרכזיים כאשר יפתח זיו, שנפצע ברבע הגמר נגד עירוני נס ציונה באפו (פגש את מרפקו של איתי שגב בעת מאבק על כדור חוזר) לא ישחק, וגם אלייז'ה מיטרו-לונג לא צפוי להתלבש. לגבי האחרון, בבוקר תדע הקבוצה תשובה סופית. כזכור, בגביע ווינר אפשר לרשום סגלים עד שעה וחצי לפני המשחק.
"זה משחק חשוב נגד קבוצה מאוד איכותית", אמר גיא גודס לקראת ההתמודדות. "אנחנו עשינו את ההכנות הכי טובות שאנחנו יכולים לעשות. לצערי, אנחנו קצת פצועים וחבולים ונהיה חסרים במשחק הספציפי הזה. אני מקווה שהשחקנים האחרים שיכולים לשחק יתנו קצת יותר למרות שבדרך יש את ה-BCL בשלישי. אנחנו צריכים לעשות את זה בזהירות, בעדינות, כדי עדיין להישאר בריאים עם השחקנים שיתנו יותר דקות. נעשה את המיטב כדי לנסות ולהגיע לגמר".

ר"ג והרצליה מחפשות גמר ראשון אי פעם

בחצי הגמר הראשון (12:40) יפגשו מכבי ר"ג ובני הרצליה, שהדיחו בזו אחר זו את הפועל ת"א והפועל ירושלים בהתאמה. אף אחת מהשתיים לא רוצה לעצור בהישג זה, ולמרות מפגש עם קבוצה "גדולה בגמר", בשתי הקבוצות לא מתכוונים לעצור עם עצם ההפעלה לגמר טורניר ההכנה.
ר"ג, שמשחקת בעצימות גבוהה ובשלישי הבא תפתח את משחקיה בליגת האלופות של פיב"א מול א.א.ק אתונה, מחפשת גבוה לגיבוי בניה סרור ואייזיאה מיילס שנפצעו. מהצד השני, הרצליה, שכבר זכתה בגביע לפני כשנתיים וחצי ולאחר מכן גם העפילה לגמר הפלייאוף, תנסה לרשום עוד גמר ולהציג יכולת זהה למה שהראתה מוקדם יותר השבוע.