"היה לי קיץ ארוך וקשה. כולם יודעים מה קרה עם החתימה האחרונה שלי. זה משהו שלא ציפינו לו, אבל תודה לאל היה לי מזל טוב להגיע למקום נהד שאני כבר מרגיש בו בבית, מקום שמרגיש כמו משפחה". הדובר: בראיין אנגולה, שחקן הרכש החדש של הפועל ת"א, שחתם אתמול לשנתיים אצל האדומים.
הגארד-פורוורד הקולומביאני הצטרף לאדומים דווקא אחרי שנכשל בשתי בדיקות רפואיות במכבי ת"א. "עברתי המון בדיקות ואני שמח שיש כאן צוות רופאים נהדר, אני בריא כדי לשחק", הבהיר השחקן בריאיון שהעניק לאתר הרשמי של הפועל ת"א.
1 צפייה בגלריה
עירוני נס ציונה
עירוני נס ציונה
זוכר את אוהדי הפועל ת"א. אנגולה
(צילום: עוז מועלם)
אנגולה התייחס גם לפגישה החשאית עם המאמן דני פרנקו בטורקיה: "הייתה לי פגישה טובה איתו באיזמיר, כשהוא החליט לבקר אותי. אני יודע שהייתה התעניינות גדולה מהפועל, המאמן סיפר לי על התכניות של הקבוצה, דיברתי גם עם רמי כהן (היו"ר). יש להם ציפיות גדולות, אני רוצה להיות במקום שיש ציפיות לזכות באתרים, להתחרות ברמות הגבוהות ביותר. עם הקבוצה שיש לנו, החבר'ה שנשארים ואלה החדשים, יהיה פה מאוד כיף. מצפים להעניק לאוהדים בחזרה על כל האהבה שהם נותנים".
אנגולה דיבר על התגובות שקיבל בימים אחרונים: "כשנחתתי בשדה תעופה, 8-10 אוהדים אמרו לי 'ברוך הבא להפועל'. ראיתי כמה משחקים, את סדרת הגמר בגלל הקבוצה הקודמת שחתמתי בה, וזה היה מדהים. אפשר לראות את האווירה המשוגעת, לא יכול לחכות. רמי עשה עבודה גדולה כדי לגרום לי להרגיש בבית, כשאתה מקבל כל כך הודעות מאוהדים שרוצים שתצטרף זה טוב. מקווה שאוכל לקרוא למקום הזה בית".
אנגולה נשאל על הזיכרונות שלו מאוהדי הפועל ת"א מהתקופה בה כיכב בעירוני נס ציונה. "אני זוכר שההאוהדים צעקו עליי", חייך אנגולה. "היה לי משחק ממש טוב ועונה ממש טובה, זה היה המשחק האחרון אז רציני להינות. אני זוכר את האוהדים, הם היו משוגעים ומדהימים. כשאתה משחק נגד הפועל אתה רוצה להיות חלק מהם, הייתה תכנית מלמעלה שאגיע, ועכשיו אני כאן".
ומה לגבי מטרות? "אני מאמין שנחגוג כמה תארים, זו המטרה וצורת המחשבה. כולנו נצטרך להתכנס לאותן מטרות ואתה מחשבה כדי שביוני הבא נוכל לחגוג. אלו המטרות שלנו, בנו את הקבוצה שבנו כדי שיהיו לה מטרות גדולות. יש לנו קבוצה מאוד מוכשרת עם הזרים, והישראלים שהם מהטובים ביותר".