שחקני הפועל ת"א חגגו עם האוהדים לאחר ה-67:85 הגדול במשחק מספר 2 בגמר הפלייאוף, שכפה משחק שלישי ומכריע על האליפות ביום שני הקרוב. המארחת שלטה במשחק לכל אורכו, ברחה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, ולמרות ניסיונות קאמבק של הצהובים, החבורה של סטפנוס דדאס לא התרגשה והשיגה ניצחון ענק. המצטיין של המנצחת היה אקסבייר מנפורד, שקלע 25 נקודות, כולל שש שלשות.
"התכוננו מנטאלית וטקטית, ועשינו קומבינציות שונות בהגנה", אמר דדאס על ההבדלים בין משחק מספר 1 ל-2, "למדנו אותם טוב ואני חושב שהיינו דומיננטיים יותר. היום הראינו גרסה טובה יותר שלנו. במשחק הראשון הם פשוט שיחקו טוב יותר, ואנחנו היינו טובים יותר הערב. נלך לנצח במשחק 3 במנורה".
3 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א סטפנוס דדאס
מאמן הפועל ת"א סטפנוס דדאס
"למדנו אותם טוב". סטפנוס דדאס
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
הפועל ת"א מכבי ת"א
הפועל ת"א מכבי ת"א
רוצה להשלים את העבודה. מנפורד
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
הפועל ת"א מכבי ת"א
הפועל ת"א מכבי ת"א
"היינו לחוצים". שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
"נגד מכבי אתה חייב תמיד להיות מודע מי האדם הדומיננטי שלהם בכל רגע", המשיך המאמן היווני. "הערב עשינו את זה טוב. אליפות? המטרה הייתה קודם כל שמכבי ת"א לא תחגוג אליפות בבית שלנו. עכשיו הלחץ עליהם, ואם נעבוד נכון ונהיה חכמים יותר – זה יהיה אפשרי. האמת שעוד לא התכוננתי, לא ידענו שיהיה משחק שלישי, נשב עכשיו ונחשוב איך לבוא למשחק הזה".
אקסבייר מנפורד, שכאמור היה המצטיין במשחק, אמר כשנשאל על חלום האליפות: "אנחנו לא רוצים שיקרה מה שקרה לנו בשנה שעברה. השחקנים רוצים, המועדון רוצה לזכות באליפות - מה שלא קרה בשנים האחרונות. נעלה במשחק השלישי ונעשה את העבודה".
המאמן המפסיד עודד קטש אמר בסיום: "היו דברים מנטאליים יותר מאשר דברים שקשורים לכדורסל ועדיף שלא אתייחס אליהם, זה לא הזמן. בכדורסל אנחנו צריכים להיות יותר טובים. היו לנו המון איבודים, היינו לחוצים התקפית, הם נכנסו למשחק מטעויות שלנו. נצטרך לקחת את הדברים האלה, להתאושש, ולהוכיח שאנחנו ראויים להיות אלופים. חוזרים הביתה, לקהל שלנו – וסומך על השחקנים. ווייד בולדווין? הוא כשיר, נצטרך לקבל החלטה האם לשתף אותו".
אוהדי הפועל ת"א הדליקו אבוקות
(באדיבות ONE)